J
"jenni"
Vieras
Tytöllä on 3kk lääkekokeilu takana ja nyt on tämä 1kk tarkkailuaika ennen seuraavaa polikäyntiä joka on tammikuun puolessa välissä vasta. Sai lääkekokeiluaikana siis Flixotideä 1 suihkaus aamuin illoin ja Ventoline tarvittaessa. Lääkekokeilu lopetettiin pari viikkoa sitte. Nyt on noin reilu viikon verran alkanu palaileen virkayskä. Siis sellanen, että mitään limaa ei kurkussa ole tai muuta, sellanen kuiva rykiminen. Nämä pakkaset on vähintääki triplanneet tuon yskimisen, yskii siis koko ajan!!! Oon antanu Ventolinea aamulla 2x2 suihkausta ja äsken annoin saman satsin. Ei tunnu olevan vaikutusta.
Mikähän tässä nyt eteen? En mä kyllä jaksa tuota yskimistä ja kurkunselvittelyä kuunnella vielä monta viikkoa. Kuulostaako tuo yskimisoireilu sellaiselta mikä tulis teidänkin lapsille ilman hoitavaa lääkitystä?
Mikähän tässä nyt eteen? En mä kyllä jaksa tuota yskimistä ja kurkunselvittelyä kuunnella vielä monta viikkoa. Kuulostaako tuo yskimisoireilu sellaiselta mikä tulis teidänkin lapsille ilman hoitavaa lääkitystä?