oliskin muuten kyssäri et milloin pillerien lopettamisen jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja ikiliikku
  • Ensimmäinen viesti
ikiliikku
voi tulla raskaaksi? mä jätin pillerit pois eilen ja mietin et kauanko menee ennenkuin niiden vaikutus lakkaa ja kierto normalisoituu että saa aloittaa vauvayritykset =)
 
Useilla naisilla tulee tyhjennysvuoto kun olet lopettanut pillerit.Toisilla taas saattaa tapahtua niin että voikin tulla raskaaksi jo ensikättelyssä.Nyt puhun myös itsestäni.Lopetin pillerit viikko sitten ja eilen alkoi tyhjennysvuoto :) Ja siitä sitten pikku hiljaa keho alkaa totutella ja ne oviksetkin sieltä tulevat. :) Eli eikun odottelemaan.Kannattaa myös vaikka käyttää ovis testejä jos meinasit pikkuista :heart: www.kotitesti.fi
 
Minä lopetin pillerit (kesken levyn, sopivat huonosti ja lapsikin oli toiveissa) ja se tyhjennysvuoto tuli samallalailla kuin pillerilevyjen välissä. 35 päivää pillereiden lopettamisen jälkeen (minulla kierto ollut aina pitkähkö ) tein positiivisen raskaustestin.
 
Lopetin ne jo 2,5v sitten ja kierrot alkoi heti (menkat tasan 4vk viimesestä pilleristä ), joskin ekan puoli vuotta epäsäännöllisemmin (18-29). Niukoiksi on menkat jääny niiden jäljiltä eikä raskaudesta edelleen tietookaan :'(
 
ikiliikku
Alkuperäinen kirjoittaja mm77:
Lopetin ne jo 2,5v sitten ja kierrot alkoi heti (menkat tasan 4vk viimesestä pilleristä ), joskin ekan puoli vuotta epäsäännöllisemmin (18-29). Niukoiksi on menkat jääny niiden jäljiltä eikä raskaudesta edelleen tietookaan :'(
oon pahoillani :hug:

toivottavasti teitä pian onni suosisi
 
Minulla eka vauva sai alkunsa n. 5 kk pillerien lopettamisen jälkeen. Menkat oli kylläkin kadoksissa pillerien jälkeen (lukuunottamatta tyhjennysvuotoa tietysti) 3 kk, sitten ekojen omien menkkojen jälkeen tärppäsi.

Toista yritetää parhaillaan. Menkat palasivat heti pillerien jälkeen normaaliin tahtiin. Nyt on menossa 4:s yrityskierto.
 

Yhteistyössä