Olisitteko sanoneet mitään/mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Puolisoni oli eilen nukuttamassa kuopustamme ja koska kesti kovin kauan niin menin raottamaan ovea. Samalla puoliso sulki tietokoneen selaimen ja ruudulla pelkkä taustakuva. Sanoin vaan, ai, että poika nukkuu jo..
Hän siihen että juu..
Ja tuli pian perässäni pois.

Ja koskaan en ole ollut kiinnostunut mitä tuo netissä tekee, en ole nalkuttavaa tyyppiä. Hän sen sijaan on sairaalloisen utelias mitä minä esim. tänne kirjoittelen ja välillä tutkiikin tätä palstaa esim.

Mun tekisi mieli sanoa tuosta jotain, mutta en tiedä..

Jos osaat kuvitella tilanteen niin miten itse olisit toiminut/toimisit?

Kiitos!

Saattaisin omalle ukolle sanoa, että "en minäkään sinun tekemisiä ja nettisurffailuja kyttää ja kysele mitä teet ja kirjoitat" "miksi sun pitää tietää kaikki mitä minä teen?"

No en omalle miehelleni olisi mitään sanonut, kun ei ole mitään syytä epäillä että sillä olis netissä tekeillä jotain "hämärähommia" :whistle: =)

Jos asia sinua vaivaa ja miehesi toimi kovin epäilyttävästi niin kysy ihmeessä, sillähän se selviää (tai sitten ei).

Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Mä en oikein ymmärtänyt ongelmaa? Siis se että istui netissä eikä nukuttanut lasta, sekö se oli?

ja kun menin hiipien huoneeseen niin sulki selaimen ja tuijotti pelkkää tietokoneen taustakuvaa.. :) Eli ei halunnut mun näkevän millä saitilla on.

Mut joo asiasta toiseen, meidän yks kamu tässä muutama viikko sitten just meille kertoili, että täytyy varmaan alkaa seuraamaan mitä murkku netissä tekee ja kertoi että kun oli mennyt murkun huoneeseen niin oli lapsi sulkenut selaimen ja tuijottanut sitten vaan ruudun taustakuvaa ja tälle naurettiin kovasti ja nyt mun 39v puoliso tekee saman..

monesti jopa puoliso tulee tähän viereen katsomaan jne. Mutta ilmeisesti hän ei ole yhtä avoin oman käyttäytymisensä suhteen.. se kyllä vähän häiritsee kieltämättä.

no pakko myöntää etten mäkään tykkää jos mun tekemisiäni urkitaan. esim kun päätettiin et halutaan vauva niin halusin tutkia ja etsiä kaikkia juttuja netistä enkä halunnut et mies niitä siinä katselee. en tiiä miks. mut en siis ollut tekemässä pahojani vaan olin kiinnostunut raskaudesta yms ja halusin ihan itse sitä yksin rauhassa ajatella.

Minäki varmaan puuhailen hämäriä, ku joskus suljen selaimen tai vaihan jolleki toiselle sivulle, jos mies tulee toho. Mut mä en vaan taho että hän lukee kaikkea mitä mä täälä ja muualla kirjottelen, tai edes kaikkea mitä luen. Jotku asiat tahon pitää aivan ominani. Ja semmosta omituista pelkoa, että hän nauraa tai jotain mun jutuille (vaikka koskaan ei ole niin tehny!).

mies vaan sulki selaimen kun tulin huoneeseen (näköyhteys ovelta). Mutta on siis todella penkonut mun kirjoituksia jo vuosia ja olen siitä hänelle sanonut, etten tavastaan pidä. Käyttää siis riidassa kirjoituksiani.
Enkä ole koskaa tehnyt mitään salassa ja itse siis aina koneella tässä olohuoneessa en linnottaudu lasten huoneeseen kirjoittelemaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Minäki varmaan puuhailen hämäriä, ku joskus suljen selaimen tai vaihan jolleki toiselle sivulle, jos mies tulee toho. Mut mä en vaan taho että hän lukee kaikkea mitä mä täälä ja muualla kirjottelen, tai edes kaikkea mitä luen. Jotku asiat tahon pitää aivan ominani. Ja semmosta omituista pelkoa, että hän nauraa tai jotain mun jutuille (vaikka koskaan ei ole niin tehny!).

mutta tätä rauhaa mun mies ei anna mulle, mutta ilmeisesti itse sellaista kovastikin kaipaa.. SE tässä on outoa eikä ihan reilua..

Minä oon ihan samanlainen. Vaikka tutkisin jotain hömppää (laihdutusvalmisteiden sivuja, silikoneista tietoa )tms. mitä en ole edes itselleni hankkimassa, niin en halua että mies tulee siihen katsomaan. Olen vain niin utelias ja tiedonjanoinen, että tutkin kaikkea aikani kuluksi. Usein vaihdan sivua tai suljen sivun, jos mies tulee siihen. Tai jos olen facebookissa jonkun vanhan heilan sivuilla, niin pistän sivun pois.. VAikka vaan uteliaisuuttani siellä katselen :)

pieni vinkki: lasta ei tarvitse nukuttaa, hänet voi opettaa siitä ulos, jos tällänen huono tapa on vanhemmilta opittu. toinen vinkki: tietokonetta ei kannata pitää nukkumatilassa, varsinkaan lapsen: säteilyn takia mm.

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla sama:
Minä oon ihan samanlainen. Vaikka tutkisin jotain hömppää (laihdutusvalmisteiden sivuja, silikoneista tietoa )tms. mitä en ole edes itselleni hankkimassa, niin en halua että mies tulee siihen katsomaan. Olen vain niin utelias ja tiedonjanoinen, että tutkin kaikkea aikani kuluksi. Usein vaihdan sivua tai suljen sivun, jos mies tulee siihen. Tai jos olen facebookissa jonkun vanhan heilan sivuilla, niin pistän sivun pois.. VAikka vaan uteliaisuuttani siellä katselen :)

mutta jos itse on tosi utelias toisen netissä ololle, niin miksi itse sitten peittelee tekemisiään? Minusta silloin pitäisi itsekin olla avoin jos odottaa, että mun kirjoitukset on kaikki hänen luettavissa.
Onpahan tuo asettanut jopa vakoiluohjelman tähän.. :(

No mene tutkimaan sivuhistoria ja katso, löytyisikö sieltä vinkkiä. Ja hei: miehesi on kusipää, jos on asettanut sulle koneelle vakoiluohjelman. Tämä hänelle tiedoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pieni vinkki: lasta ei tarvitse nukuttaa, hänet voi opettaa siitä ulos, jos tällänen huono tapa on vanhemmilta opittu. toinen vinkki: tietokonetta ei kannata pitää nukkumatilassa, varsinkaan lapsen: säteilyn takia mm.

hänellä on vammaisuutta eikä ole ihan "normaali" lapsi.
Toisekseen meillä ei ole keskuslaite (joka siis se säteilevä) yhdessäkään makkarissa ja kone on monta metriä lasten sängyistä.
Puolisoni puuhaa työkseen koneiden kanssa eikä todellakaan altistaisi lapsiamme säteilylle koskaan. Mutta kiitos kun osallistuit. (tai jotain)

Miekin surffailen paranormaaliblogissa yms. ja en todellakaan halua et mies tulee naureskelemaan seläntaakse.ja just tajusin etten kehtaa täälläkään pyöriä niin et joku näkee.(miksköhän?)

Pieni vinkki sulle, lasten suhteen ei oo yhtä oikeaa tapaa toimia ja nukutus ei oo huono tapa.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Pieni vinkki sulle, lasten suhteen ei oo yhtä oikeaa tapaa toimia ja nukutus ei oo huono tapa.

no jos ite tykkää istua iltasin tuntitolkulla, niin ei ole miunulta tosiaan pois. en tosin tunne ketään, kuka tykkäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toisekseen meillä ei ole keskuslaite (joka siis se säteilevä) yhdessäkään makkarissa ja kone on monta metriä lasten sängyistä.

Öö, wtf??? Keskuslaite...? Onko teillä siis makkarissa pelkkä näyttö...?

No mene tutkimaan sivuhistoria ja katso, löytyisikö sieltä vinkkiä. Ja hei: miehesi on kusipää, jos on asettanut sulle koneelle vakoiluohjelman. Tämä hänelle tiedoksi.

sivuhistoriaa ja toisekseen minua ei kiinnosta vakoilu vaan avoimuus. Itse olen sitä 100% toinen näköjään ei sitten todellakaan. Vituttaa vaan ja haluaisin sanoa jotain, mutta en tiedä MITÄ? Se tässä on vähän se pointti tässä avauksessa..

Minun mielestäni ap on kyllä todella epävarma, jos tuommoisestakin pitää epäillä. Ja mitä sä tarkkaan ottaen epäilet? Mitähän kamalaa se mies olisi voinut siellä netissä tehdä?

Siis oikeasti, kaikesta ihminen jaksaakin ahdistua.

Yhteistyössä