Olisitko sinä tyytymätön tähän tilanteeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyytymätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyytymätön

Vieras
Olen herkkäuninen ja huonosti nukkuva äiti. Meillä ahtaat tilat siis vain 2 huonetta ja keittiö. Olen nyt nukkunut 2v olohuoneen 3 istuttavalla sohvalla kun lapsi ja mies nukkuu makuuhuoneessa. Haluaisin ostaa itselleni edes vuodesohvan mutta mies ei halua että ostan. Olen ehdottanut että makuuhuone laitetaan lapsen huoneeksi ja muutamme olohuoneeseen ja laitamme tänne vuodesohvan. Ei kuulemma käy. Lapsi kohta 3v. En meinaa jaksaa enää tätä järjestelyä, selkä muutenkin kipeä.

Miksi sun pitää kysyä mieheltäs lupa, jos haluat ostaa vuodesohvan? Onko teidän nykyinen sohva miehen oma, etkä voi sitä siksi heittää pois, vai mikä estää sua vain menemästä kauppaan ja ostamasta, mitä tarvitset?

Olisin tyytymätön. Hankkisin olohuoneeseen kunnon sängyn ja lapsi saisi jäädä makkariin. Tai sitten vaan siirrät vanhat huonekalut uusille paikoilleen, vaikka nyt heti.

[QUOTE="vieras";23731664]Jos sinä ostat itsellesi vuodesohvan ei kai siihen miehen lupaa tarvita? Koti on myös sinun.[/QUOTE]

Koti on miehen nimissä ja kaikki huonekalut hänen ei suostu että muutan niitä ilman hänen lupaansa.

[QUOTE="hankey";23731668]Olisin tyytymätön. Hankkisin olohuoneeseen kunnon sängyn ja lapsi saisi jäädä makkariin. Tai sitten vaan siirrät vanhat huonekalut uusille paikoilleen, vaikka nyt heti.[/QUOTE

mies ei halua että olohuoneeseen tulee sänky ja isompaan asuntoon ei ole varaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tyytymätön;23731684:
Koti on miehen nimissä ja kaikki huonekalut hänen ei suostu että muutan niitä ilman hänen lupaansa.

ja sun suurin ykköshuoli ja ongelma on kuitenkin se, että nukut nyt sohvalla huonosti ? :xmas: ....

Alkuperäinen kirjoittaja tyytymätön;23731684:

Melkoinen tyranni sulla kultsina. Eikö ole raskasta asua tuollaisen ihmisen kanssa?

Pitäisiköhän teidän pitää kunnon neuvottelut, että mies ymmärtäisi että sinäkin haluat jotain omaa kotiinne, tai siis miehen kotiin..

Olisin tyytymätön. Jos nukkuu huonosti olohuoneessa, eikö ole sitten jo samavalvoa makkarissa. Sano miehelle, ettei sohva ole nukkumiseen tarkoitettu ja se menee nopeammin pilalle jos sitä pitempään pitää nukkumistarkoituksessa (tosi on, ei ne jouset ole nukkumiseen suunniteltu).

Laita jenkkisänky sohvaksi. isoja tyynyjä selkänojaksi ja tyynyihin sopiva päiväpeite tai muu kangas päiväkäyttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja tyytymätön;23731692:
mies ei halua että olohuoneeseen tulee sänky ja isompaan asuntoon ei ole varaa.

Sitten mies siirtää huonekalut mieleisilleen paikoille. Mikä on homman suurin ongelma
a. ette nuku miehen kanssa vierekkäin
b. et nuku kunnon yöunia
c. kodin sisustus
d. joku muu?

Alkuperäinen kirjoittaja tyytymätön;23731775:
en mä ole tossukka, en vaan jaksa samasta asiasta riidellä vuosikausia.

herran jestas, sitten vaan siirrät huonekalut. Niin muutkin naiset tekevät.

Jos sisustus ei ole homman juju, riitelemisen voi lopettaa muuttamalla muualle.

nyt lakkaat olemasta tuollainen vässykkä :o

Kun me muutettiin miehen kanssa yhteen niin kaikki tavarat oli mun hankkimia, mieheltä ei tullut kun omat vaatteet. Mut kyl mä siinä vaiheessa ajattelin jo että nyt tavarat on yhteisiä. Inhottavaa jos joutuu miettimään että kaikki on vaan toisen :o jos kerran yhdessä kuitenkin eletään.

Nyt puhut miehes kanssa asiasta ja yrität saada hänet ymmärtämään miksi haluat sen vuodesohvan/sängyn. Pystyttekö ylipäätään keskustelemaan asioista vai myötäiletkö vaan koska et halua riidellä?

Yhteistyössä