Olisitko antanut lapsen ystävän poikaystävälle jäädä täällä yöksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VM harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No montako yötä ja kuinka paljon teillä on viime aikoina ollut majoitettavia vieraita?

Meillä on välillä paljonkin lasten ja teinien kavereita, mutta totta kai jossain raja kulkee.

vitutta niin paljon, soitin miehelle, hän pitää puhutelu tänään ettei saa ketään vaan tuoda ja vielä ota koko huonen oman käytöön ilman lupa, arghhhh

no en mä halua että täällä olisi joku, hyi, en todellakaan, vaikka 100 huoneita olis

eikös se oo ihan normaalia,että lapsillakin käy kavereita kotona?en oikein nyt ymmärrä mikä siinä on niin kauheaa?toki,jos kyseessä ois yksiö,niin alkais ahistaa jos siellä pyörisi paljonkin porukkaa yötä päivää,mut muuten mun mielestä lapsellakin on oikeus pyytää kavereita kylään meille..

eikös se oo ihan normaalia,että lapsillakin käy kavereita kotona?en oikein nyt ymmärrä mikä siinä on niin kauheaa?toki,jos kyseessä ois yksiö,niin alkais ahistaa jos siellä pyörisi paljonkin porukkaa yötä päivää,mut muuten mun mielestä lapsellakin on oikeus pyytää kavereita kylään meille..

joo kavereita, mutta onko normaalia jos joku kavereista ota oman poikaystävän kanssa itselle koko huoneen kysymättä ja käyttää lakanat ja kaikki, mitä nyt mun puolesta lentää roskikseen, kun en hyväksy että täällä on joku kuin kotona

Teini-ikä on ohimenevä ilmiö! teinit kapinoivat kaikkea mahdollista vastaan.
Koita nyt nauttia niistä miehesi lapsista tai kohta niitä ei ole lainkaan...menevät pois...
Ei auta huutaminen, eikä kiellot....
Kuten monille vanhemmille, ajatus, että lapsi kasvaa aikuiseksi ja itsenäistyy, voi tuntua pelottavalta. Mutta vaikka hän kyseenalaistaa ajatuksiasi, teinisi välittää yhä siitä, mitä ajattelet ja sanot. On tärkeää pitää keskustelu käynnissä tämän haastavan ikäkauden aikana.
Voit auttaa teiniä tuntemaan olonsa hyväksi kokemistaan muutoksista hankkimalla tietoa ja olemalla saatavilla, kun hänellä on kysymyksiä.
Vaikka suhteesi teiniin olisi kuinka hyvä, murrosikä tuo varmastikin mukanaan riitoja ja murjottamista.

nuoriko ei saa tuoda ystäviään kotiinsa? oudolta kuulostaa. meillä käy ovi kaiken aikaa kun joku on tulossa ja joku menossa. lasten kaverit aina tervetulleita myös yöksi

joo kavereita, mutta onko normaalia jos joku kavereista ota oman poikaystävän kanssa itselle koko huoneen kysymättä ja käyttää lakanat ja kaikki, mitä nyt mun puolesta lentää roskikseen, kun en hyväksy että täällä on joku kuin kotona

kysyitkö onko miehesi lapsi luvannut?tai ehkä se on ollut okei silloin,kun sä et siellä asunut,niin he olettivat että niin voi tehdä?miksi sä roskiin ne heität?pesukoneessahan ne puhdistuu..

Neuvottelu on kaiken a ja o.
Lupaat maksaa pojalle kakskymppiä jos lähtee heti menemään ja parikymppiä lisää jos ottaa tyttöystävänsä mukanaan.

Jos vielä ovat kertomatta miehesi lapselle pikaisen lähtönsä oikeaa syytä, kilahtaa eurosia lisää taskuihin
Simple, Money is power.

[QUOTE="vieras";25343775]sinulla on likainen mielikuvitus. mitä nyt niin yököttävää lapset olisi tehneet, että pitää lakanat hävittää?[/QUOTE]

en mä ajattelee mitään liikaista, mua vaan oksettaa, että miks omaan kotiin ne ei poikaystäviä tuo, mutta tänne saa joka juhla tuoda, ei käy mun puolesta enää

No musta ei olisi ok, että joku lapsen ystävä poikaystävineen olisi meillä yötä. ja vielä samassa huoneessa yhdessä. Vähintä mitä pitäisi tehdä olisi soittaa nuorten vanhemmille, ja kysyä onko tämä heidän mielestään ok?

Yhteistyössä