Olisinko ihan kauhea lortto jos hankkisin baarista yhden yön seksiseuraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksi yö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksi yö

Vieras
En siis harrasta irtosuhteita ja sen takia olen ollut neljä vuotta ilman mitään intiimiä toimintaa kenenkään kanssa. Tai on mua muutaman kerran pussattu suulle ja poskelle (en ole tosin halunnut, mutta baareissa on tuollaisia väkisin pussailijoita)

En ole siis tavannut ketään sellaista miestä, jonka kanssa olisin halunnut seurustelusuhdetta. Ja voihan se olla, etten ihan heti löydäkään. Eli olisiko paha jos löysäisi vähän moraaliaan ja heittäytyisi lyhyisiin suhteisiin, jotka perustuvat vain seksiin?

Haluan nimenomaan baarista tai yöelämästä, koska mun pitää olla hieman humalassa, että pystyn sen tekemään. Voi toki olla vaikeaa silloinkin, varsinkin kun mietin myös turvallisuusasioita. Kondomit olen jo hankkinut, mutta miten noin muuten oma turvallisuus?

Tottakai olisin kovasti halunnut löytää vakavan suhteen, mutta nyt haluaisin vaan tuntea miehen aivan lähelläni ja sisälläni myös.

et ole lortto.

turvallisuudesta... ehkei nyt ainakaan yksin kannata toisen kämpille lähteä. jos sulla on kaveri messissä ja yhdessä menette jatkoille, on heti ainakin turvallisempi olo.

et ole lortto.

turvallisuudesta... ehkei nyt ainakaan yksin kannata toisen kämpille lähteä. jos sulla on kaveri messissä ja yhdessä menette jatkoille, on heti ainakin turvallisempi olo.

Siis kolmistaan? Se olisi luontevampaa jos kaverin kanssa löytyisi kaverukset ja sitten nelistään samaan paikkaan. Toisaalta se tuntuisi vielä pervommalta kun, että olisin miehen kanssa kahdestaan. Jotenkin haluaisin olla kahdestaan kun harrastan seksiä jonkun kanssa. Apua, tästä tulikin heti jotenkin vaikeaa.

No kylllä sitä uskaltaa toisen kämpälle mennä jos ei nyt ihan laitakaupungilla tai metsän keskellä asu. Itse harrastin yhen yön juttuja jonkun aikaa ja aina menin miehen luokse.Usein kyllä päädyin samojen miesten luokse niin ei tarvinnut pelätä mitään,omaan kotiin en yhden yön juttuja tuo. Enään en harrasta yhden yön juttuja,fuck buddy oli ja sen kanssa oli helppoa ja turvallista olla,myös muutakin tehtiin kuin vain seksiä. Nyt kyllä sekin loppui viikko sitten ja yhen yön juttuihin en enää rupea.Känniseksi tuntemattomien kanssa on aika kamalaa.Mielummin olen sitten selibaatissa vaikka rakastan seksiä.
Hanki se fuck buddy niin on kaikin puolin helpompaa mutta älä rakastu siihen.

No kylllä sitä uskaltaa toisen kämpälle mennä jos ei nyt ihan laitakaupungilla tai metsän keskellä asu. Itse harrastin yhen yön juttuja jonkun aikaa ja aina menin miehen luokse.Usein kyllä päädyin samojen miesten luokse niin ei tarvinnut pelätä mitään,omaan kotiin en yhden yön juttuja tuo. Enään en harrasta yhden yön juttuja,fuck buddy oli ja sen kanssa oli helppoa ja turvallista olla,myös muutakin tehtiin kuin vain seksiä. Nyt kyllä sekin loppui viikko sitten ja yhen yön juttuihin en enää rupea.Känniseksi tuntemattomien kanssa on aika kamalaa.Mielummin olen sitten selibaatissa vaikka rakastan seksiä.
Hanki se fuck buddy niin on kaikin puolin helpompaa mutta älä rakastu siihen.

Oletko ollut ilman miehen läheisyyttä ja seksiä monen vuoden ajan? Itse kun olen, niin tuntuu että nyt saa riittää ja olen vielä melko nuori nainen. Joten ehkä vanhempana voin harkita selibaattia.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksi yö;30401782:
Oletko ollut ilman miehen läheisyyttä ja seksiä monen vuoden ajan? Itse kun olen, niin tuntuu että nyt saa riittää ja olen vielä melko nuori nainen. Joten ehkä vanhempana voin harkita selibaattia.

Helpointa se on meillä, jotka emme koskaan ole harrastaneet seksiä tai seksuaalissävytteistä läheisyyttä. Kun ei tiedä mitä pitäisi kaivata niin ei tule ikävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksi yö;30401782:

En ole. Eron jälkeen puolisen vuotta olin ja sen jälkeen yhen yön juttuja kunnes löysin fuck buddyn jonka kanssa yli vuosi harrastettiin.Muita minulla ei ollut sinä aikana mutta miehellä varmaan oli,ei niistä puhuttu. En minäkään mikään vanha ole,30+. Mutta tiedän mitä se känniseksi on ja mitä se on suhteessa ja mitä se on fuckbuddyn kanssa ja yhen yön juttuihin en lähde enää joten jäljelle jää selibaatti,suhde tai fuck buddy.Mitään noista ei tällä hetkellä ole tiedossa.

Mä voisin lainata mun miestä sulle yhdeksi yöksi :D

Kuitenkin tulisit mustasukkaiseksi? Sitä paitsi en halua olla varattujen kanssa. Toisekseen tuskin miehesi suostuisi. Ja kiinnostuisinko minä hänestä, haluan miellyttävän näköisen ja luonteenkin pitää olla edes ok. En halua kovin vanhaa miestä, alle 35v pitää olla. Tiedän, että ihan vitsillä kirjoitit, mutta kuitenkin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Yksi yö;30401807:
Kuitenkin tulisit mustasukkaiseksi? Sitä paitsi en halua olla varattujen kanssa. Toisekseen tuskin miehesi suostuisi. Ja kiinnostuisinko minä hänestä, haluan miellyttävän näköisen ja luonteenkin pitää olla edes ok. En halua kovin vanhaa miestä, alle 35v pitää olla. Tiedän, että ihan vitsillä kirjoitit, mutta kuitenkin. :)

Vitsillä, mutta pienesti tosissaankin oon.. :) Mun mies on 34 v, tumma, ainakin mun silmiin tosi hyvän näköinen ja kunnostaakin huolta pitävä. Antaisin hälle luvan käydä joskus muuallakin... mutta en tiedä millä tavalla sitä lähtis toteuttaa että homma toimis. Se olis meidän yhteinen juttu ja sovitusti toimittais. Joku ymmärtää tämän, joku ei. :)

Vitsillä, mutta pienesti tosissaankin oon.. :) Mun mies on 34 v, tumma, ainakin mun silmiin tosi hyvän näköinen ja kunnostaakin huolta pitävä. Antaisin hälle luvan käydä joskus muuallakin... mutta en tiedä millä tavalla sitä lähtis toteuttaa että homma toimis. Se olis meidän yhteinen juttu ja sovitusti toimittais. Joku ymmärtää tämän, joku ei. :)

Yritätkö sä parittaa sun miestä? Tietääkö se tästä?

Ihmettelen vaan miksi haluaisit moista?

Pari kertaa on sattunut, että baarista on lähtenyt mies mukaan. En kuitenkan tunne itseäni "lortoksi" enkä sitä hyväksy. Nainen tekee mitä haluaa ja jos sattuu miellyttävä kohdalle, niin so what. En ehdoin tahdoin mene panoa hakemaan, mutta jos niin käy, että synkkaa, niin mitä nirsoilla.

Yhteistyössä