Olisiko viisasta suostua tähän työkkärin ehdottamaan työtarjoukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen aloittanut kuukausi sitten keikkatyöt yhdessä vuokratyöfirmassa ja ollut sen kautta nyt yhdessä paikassa peräti neljä viikkoa. Nyt taas tän viikon työttömänä. Ilmoitin tästä koko jutusta työkkäriin vasta tänään. Olisi varmaan kannattanut ilmoittaa vähän aiemmin koska kun tulin kotiin mulle oli lähetetty työkkäristä työtarjous yhteen määräaikaiseen työsuhteeseen joka olis kokoaikainen ja 1.11.2013-31.5.2014.

Kannattaako mun ottaa toi vastaan? :D Periaatteessa olisi hyvä koska tuo olisi kuitenkin seitsemän kuukauden pituinen, ei tarvitsisi huolehtia onko keikkaa vai ei.... toisaalta taas kun tuo homma olisi astiahuoltajan (tiskaajan) homma, nyt kun teen keikkatyötä ruokapalvelutyöntekijänä niin työnkuva on vähän monipuolisempi...

Ja sitten kaikki puheet mitä olen netistä lukenut karenssista? Saanko tässä mun tapauksessa karenssia jos kieltäydyn työkkärin tarjouksesta?

Hae vain. Eihän se ole edes varmaa oletko sinä se joka palkataan. Riippuu tietenkin paikasta, tuon tiskikeikan jälkeen saatat saada samalta firmalta enemmän tuota ruokapalvelutyötä vastaavaa hommaa, keikkana tai vakituisena. Jalkaa vain oven väliin.

Ja se saako karenssia riippuu ihan siitä ihmisestä joka siellä työkkärin tiskin toisella puolella istuu. Joillakin on elämän missiona tehdä muiden ihmisten elämästä helvettiä ja toiset taas yrittävät ihan oikeasti löytää ihmisille sen homman jossa viihtyvät, ja sitten on siltä väliltä riippuen onko työkkärin tädillä tai sedällä hyvä vai huono päivä.

Yhteistyössä