Olisiko Tunturi hyvä pyörämerkki? Itselleni 7-vaihteista peruspyörää haaveilen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En osta Tunturia enää ikinä. Hurjan raskas polkea! Ihmettelin kun en kavereiden perässä meinannut pysyä, vaikka minun olisi pitänyt olla paraskuntoisin. Crescentiä suosittelen lämpimästi! 11 kevät alkamassa samalla crescentillä ja kulkee edelleen kuin uusi.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
En osta Tunturia enää ikinä. Hurjan raskas polkea! Ihmettelin kun en kavereiden perässä meinannut pysyä, vaikka minun olisi pitänyt olla paraskuntoisin. Crescentiä suosittelen lämpimästi! 11 kevät alkamassa samalla crescentillä ja kulkee edelleen kuin uusi.

Eli sun Tunturi-kokemus on 12 vuoden takaa? Mutta kiitos vinkistä, koitan noita pyörien painoja vertailla myös.

Mäkään en suosittele Tunturia, menin itse ostamaan muutama vuosi sitten ja samaan ongelmaan oon törmännyt kun vv, eli tosi raskas polkea!
Suosittelen Helkamaa, joka on ehdottomasti paras ja kesävin pyörä mihin oon tähän mennessä törmännyt!

Alkuperäinen kirjoittaja hupsan:
Mäkään en suosittele Tunturia, menin itse ostamaan muutama vuosi sitten ja samaan ongelmaan oon törmännyt kun vv, eli tosi raskas polkea!
Suosittelen Helkamaa, joka on ehdottomasti paras ja kesävin pyörä mihin oon tähän mennessä törmännyt!

Ok. Kiitti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Eli sun Tunturi-kokemus on 12 vuoden takaa? Mutta kiitos vinkistä, koitan noita pyörien painoja vertailla myös.

No mun Tunturi kokemus on vielä kauempaa, mutta ihan mielettömän hyvät muistot on 7-vaihteisesta naisten, ei mistään tyttöjen pyörästä ;) kevyin pyörä ikinä, mikä mulla on ollut. crescent oli ihan älyttömän raskas. Että kai se on sitten vähän mallista ja vaihteistakin kiinni. Ei kai auta muu kuin lähteä koeajoille :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo, on, mutta olen sen jälkeenkin tunturia kyllä kokeillut (äidilläni on 2 vuotta vanha tunturi ja sillä poljen kotona käydessä) ja ihan sama ongelma tuntuu olevan edelleen sillä merkillä. Ja valitettavan monei muukin on valitellut samaa ongelmaa.

Vielä reilu vuoskymmen sitten Tunturi oli hyvä merkki tai silloin kun se oli vielä kotimainen.
Nykyään se jää auttamattomasti noiden muiden merkkien jalkoihin. Todella huono laatuisia osat siin.

Tuota mieltä oli mm. pyöräkauppias kun 3 vuotta sitten ostin uuden pyörän.
Olisi sillä ollut Tunturiakin myydä, mutta jälkeenpäin, netin kirjoituksia luettuani, huomasin tehneeni hyvän päätöksen kun en Tunturia ostanut. Halppistuotantoa...

Vielä reilu vuoskymmen sitten Tunturi oli hyvä merkki tai silloin kun se oli vielä kotimainen.
Nykyään se jää auttamattomasti noiden muiden merkkien jalkoihin. Todella huono laatuisia osat siin.

Tuota mieltä oli mm. pyöräkauppias kun 3 vuotta sitten ostin uuden pyörän.
Olisi sillä ollut Tunturiakin myydä, mutta jälkeenpäin, netin kirjoituksia luettuani, huomasin tehneeni hyvän päätöksen kun en Tunturia ostanut. Halppistuotantoa...

Uusimmat

Yhteistyössä