?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:En osta Tunturia enää ikinä. Hurjan raskas polkea! Ihmettelin kun en kavereiden perässä meinannut pysyä, vaikka minun olisi pitänyt olla paraskuntoisin. Crescentiä suosittelen lämpimästi! 11 kevät alkamassa samalla crescentillä ja kulkee edelleen kuin uusi.
Alkuperäinen kirjoittaja hupsan:Mäkään en suosittele Tunturia, menin itse ostamaan muutama vuosi sitten ja samaan ongelmaan oon törmännyt kun vv, eli tosi raskas polkea!
Suosittelen Helkamaa, joka on ehdottomasti paras ja kesävin pyörä mihin oon tähän mennessä törmännyt!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vv:En osta Tunturia enää ikinä. Hurjan raskas polkea! Ihmettelin kun en kavereiden perässä meinannut pysyä, vaikka minun olisi pitänyt olla paraskuntoisin. Crescentiä suosittelen lämpimästi! 11 kevät alkamassa samalla crescentillä ja kulkee edelleen kuin uusi.
Eli sun Tunturi-kokemus on 12 vuoden takaa? Mutta kiitos vinkistä, koitan noita pyörien painoja vertailla myös.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vv:En osta Tunturia enää ikinä. Hurjan raskas polkea! Ihmettelin kun en kavereiden perässä meinannut pysyä, vaikka minun olisi pitänyt olla paraskuntoisin. Crescentiä suosittelen lämpimästi! 11 kevät alkamassa samalla crescentillä ja kulkee edelleen kuin uusi.
Eli sun Tunturi-kokemus on 12 vuoden takaa? Mutta kiitos vinkistä, koitan noita pyörien painoja vertailla myös.