olisiko tämä hyvä suru värssy ystävän muistolle? :´(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emppu

Vieras
nyt olet vapaa ja mukana tuulen,saat kulkea rajoilla ajattomuuden.Olet kimallus tähden,olet pilvenlento,olet kasteisen aamun pisara hento.Et ole poissa,vaan luoksemme saavut,mukana jokaisen nousevan aamun..ja jokaisen tummuvan illan myötä,toivotat meille hyvää yötä.

vai onko tää parempi: Unen purppurasiltaa pitkin tule,kun kaipuu on lohduton.Pidä kädestä kiinni silloin,kun minulla ikävä on.Ja luokses kun saavun milloin,ole minua vastassa silloin.

en keksinyt itse...en pysty ajattelemaan selvästi mitään kun pyörii mielessä koko ajan kaikki vanhat muistot ym. ihan kauheeta,en voinut aavistaa mitään tälläistä :´(

Alkuperäinen kirjoittaja emppu:
nyt olet vapaa ja mukana tuulen,saat kulkea rajoilla ajattomuuden.Olet kimallus tähden,olet pilvenlento,olet kasteisen aamun pisara hento.Et ole poissa,vaan luoksemme saavut,mukana jokaisen nousevan aamun..ja jokaisen tummuvan illan myötä,toivotat meille hyvää yötä.

Alkuperäinen kirjoittaja emppu:

Tämä sama runo luettiin myös siskoni hautajaisissa puol vuotta sitten....... :´(

Yhteistyössä