Olisiko sinulla huono omatunto jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettämistäkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettämistäkö

Vieras
Olisit naimisissa.Ei yhteisä lapsia.Heti naimisiinmenon jälk.mies muuttuu ,nukkuu esim.eri huoneessa,ei seksiä muutenkuin kinuamalla...mies ei halua näköjään.
Ei yhteistä aikaa.Mies aina menossa omissa jutuissaan ja harrastuksissaan(5-6 kertaa viikossa. koko illat ja viikonloput).Ei halua lähteä kanssasi mihinkään .Ei puhukkään oikein mitään(suunnilleen vain että "On taas pakkasta).Mies aina tyympeällä ja valittavalla päällä.
Et edes muistaisi milloin teillä ollut jotain kivaa tai kahdenkeskistä....Lista loputon.Naimisissa siin kesällä tulee kolme vuotta,yhdessä 5-vuotta.
No nyt asiaan ...Olisiko huono omatunto jos laittaist seuranhaku ilmotuksen suomi 24-palstalle.
saisit vastauksen ja kirjoittaist hänelle(Siis vastaajalle) salaa mieheltäsi.

Onko tuo nyt joku ratkaisu alkaa etsimään jotain parempaa netistä, kun liitto ei toimikaan? :| Eiköhän olisi ensin ihan vakavan keskustelun paikka miehen kanssa suhteen tilasta ja sun tyytymättömyydestä ja sitten jos yhteistuumin päätätte, että se ei enää toimi, niin sitten hakea uutta seuraa.

[QUOTE="vieras";23340373]Niin ja ennen eroa mielellään keskustellaan ja yritetään parantaa liittoa.[/QUOTE]

Olen itkenyt ja jutellut miehen kanssa ja taas itkenyt ja jutellut.Olen kysynyt suoraan miksei halua minua ja miksei halua viettää vähäisintäkään aikaa kanssani.Ei mitään tapahdu...vain että kai hänkin saa väsynyt olla.Ja kauhean viileä koko mies.Sattaa mennä päiviäkin ettei puhu minulle mitään ...ei sanaakaan ,kulkee ohi kun en olis edes siinä.

Olen itkenyt ja jutellut miehen kanssa ja taas itkenyt ja jutellut.Olen kysynyt suoraan miksei halua minua ja miksei halua viettää vähäisintäkään aikaa kanssani.Ei mitään tapahdu...vain että kai hänkin saa väsynyt olla.Ja kauhean viileä koko mies.Sattaa mennä päiviäkin ettei puhu minulle mitään ...ei sanaakaan ,kulkee ohi kun en olis edes siinä.

Minä laittaisin tuossa tilanteessa valinnan eteen. Jos ei suhde muutu normaaliksi aviosuhteeksi,niin sitten tulee ero. Ei ole oikein hakea avioliiton ulkopuolista seuraa vaikka tilanne tuollainen onkin. Jos suhteen haluat, niin ota ensin ero tai herätä mies tekemään oma osuutensa liittonne korjaamisesta.

Viimeksi muokattu:
Tunnen että minua on petetty.Siis tässä avioliitto-asiassa.
Kun mies kosi emmin ensin (vaikka oli siihen saakka ihan norm.suhde)ja kysyin että jos naimisiin mennään kai hän senkin jälkeen minua vielä haluaa ,rakastaa.
Naurahtaen sanoi että tietenkin.Ja kun kaksi kuukautta oli naimisiinmenosta kulunut alkoi siis tämä elämä ja mitään mitä minä tiedän ei silloin sattunut tai tapahtunut.
Eli tunnen että otti vain kodinhoitajan tähän.

Sano yksikin syy miksi pysyt tuossa suhteessa?

En voi kuvitella itseäni tuollaiseen tilanteeseen, olisin jo kaukana, enkä näinollen osaa sanoa olisiko mulla huono omatunto vai ei. Tuskin kuitenkaan olisi.

[QUOTE="Noo";23340593]Olisin ottanut eron jo vuosia sitten, eihän tuossa ole hiventäkään järkeä.[/QUOTE]

Näin sanoi myös pappani(85-v) joka pitää avioliittoa pyhänä ja ei kannata avioeroja yleensä.Hän sanoi että teillä oikein ihanne-avioliitto:(

En tekisi ap:n kuvaamalla tavalla, vaan pyrkisin kaikin tavoin kyselemään, että mistä kenkä puristaa (jos mies ei esimerkiksi halua lähteä kanssani mihinkään) ja jos mies ei millään kyselyllä alkaisi avautumaan, harmittelisin naimisiinmenoa itselleni epäsopivan miehen kanssa ja ottaisin eron. Samalla olisin hyvin tyytyväinen siihen, ettei oltu vielä ehditty hankkia lapsia.

Jos kuitenkin mieheltä salaa laittaisin seuranhakuilmoituksen (kuten ap kuvaili), niin kyllä todellakin olisi sellaisesta huono omatunto.

Yhteistyössä