Olisiko se nyt niin kauheaa muuttaa erilleen hetkeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Ahdistaa tämä parisuhde jo niin paljon, että alkaa lastenhoito kärsiä, omasta henkisestä terveydestä puhumattakaan. Olen siis huonolla tuulella jatkuvasti, tiuskin lapsille jne. Paitsi silloin, kun mies ei ole kotona. Miehen läheisyys ei tunnu hyvältä. Haluaisin ottaa vähän etäisyyttä ja saada omat ajatukseni kasaan mutta mies ei suostu. Mies on ihan (liian) kiltti mutta vätys ja suhteessamme on suuria ongelmia mm. kommunikaatiossa. Minusta tuntuu siltä, että oma energiani ei kertakaikkiaan riitä tällä hetkellä tämän parisuhteen työstämiseen. Hulluksi tulen varmaan pian.

sama juttu tääläkin,sillä erolla että mies on liiankin kova kommentoimaan ja sanomaan mielipiteitään. joskus tuntuu niin pahalta kun aina hän kommentoi rumasti minusta...

Kyllähän tuo munki mies lupasi muuttua ja kohdella mua paremmin jos en lähde.. helppohan se on puhua, teot todistaa.. En jaksa kyllä enää yksin hoitaa koko perhettä ja miestäkin vielä. on helpompaa olla lasten kanssa keskenään,mie en miestä tarvi,pärjään paremmin yksin.
Aluksi varmasti tuntuu pahalta olla yksin,mutta uskon että tulen vapaana olemaan onnellisempi kuin koskaan ennen..:)

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
On tää aika kauheaa. En suosittele vain kokeilemaan.

Ehkä on vähän eri juttu kuin sinulla?

Minä pärjäisin loistavasti yksin lasten kanssa, siitä olen varma. Mies ei suostu edes keskustelemaan tauosta, hänellä ei kuulemma ole mitään tarvetta siihen. Olen yrittänyt perustella sitä myös hänelle mieluisilla syillä, ei vaan suostu. Täytyy kai sitten jäädä tähän ja ero on sitten seuraava askel...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
On tää aika kauheaa. En suosittele vain kokeilemaan.

Ehkä on vähän eri juttu kuin sinulla?

Minä pärjäisin loistavasti yksin lasten kanssa, siitä olen varma. Mies ei suostu edes keskustelemaan tauosta, hänellä ei kuulemma ole mitään tarvetta siihen. Olen yrittänyt perustella sitä myös hänelle mieluisilla syillä, ei vaan suostu. Täytyy kai sitten jäädä tähän ja ero on sitten seuraava askel...

hmmm...mikä pakko miehen on suostua siihen että sinä lähdet?senku meet vaan...

Meillä mies tiuskii usein ja on pahalla päällä, jos lapset hiukankaan nahistelevat tai ovat tottelemattomia. Vaikuttaa parisuhteeseen. Muutenkin on vähän vaikeaa tuon miehen kanssa, kun on niin epäsosiaalinen ja jääräpää. Reilun vuoden päästä olisi tarkoitus minun muuttaa lasten kanssa kotipaikkakunnalle takaisin, kun saan opinnot opinnot päätökseen. Mies jää yksin tänne suorittaan omat opinnot loppuun. Tuntuu vain ettei tulla enää koskaan sitten asumaan yhdessä.

Yhteistyössä