olisiko helpottunut vai pettynyt?

pojalla epäiltiin psoria kun isälläänkin on mutta nyt vähän näyttää siltä että se olisikin pahasti atoopikko. raukka näyttää ihan spitaaliselta eikä oikein mitkään rasvat auta. Hetkellisesti ne auttaa mutta pitemmän päälle niistä ei oo mitään hyötyä :'( Olisinko voinut ehkäistä tämän imettämällä pitempään? hirveen syyllinen olo, vaikka ei pitäisi...

rita18
itse olen atoopikko ollu pienenä,tosin nyt mennyt ohi itekseen. en usko että sen ois voinu ehkässä että imettää pidempään koska äitini imetti minua aika pitkään ja silti se tuli.

Kaalimaan Kakara
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2004 klo 16:15 Äiskäpäiskä kirjoitti:
pojalla epäiltiin psoria kun isälläänkin on mutta nyt vähän näyttää siltä että se olisikin pahasti atoopikko. raukka näyttää ihan spitaaliselta eikä oikein mitkään rasvat auta. Hetkellisesti ne auttaa mutta pitemmän päälle niistä ei oo mitään hyötyä :'( Olisinko voinut ehkäistä tämän imettämällä pitempään? hirveen syyllinen olo, vaikka ei pitäisi...
Olisiko allerginen rasvoille? Meidän pirpanalle ei sopinut mikään apteekin perusvoide vasta kuin vuoden ikäisenä...Yleensä iho meni huonommaksi rasvaamalla. Reagoiko allergisesti nykyiseen maitoon, siis mitäs poika juokaan? :\|

NEAH

Neuvottiinko sinua et eka kortisonivoide ja perus rasva ja päälle sit kietaset elmukelmua ! Meidän kundi näytti nuorempana varmaan samalta joten tiedän tunteen mut voin kertoo et helpottaa iän myötä, kaveri jo 7 ja rasvaus vain kun on tarvis ja perus hoito. Tsemppiä :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2004 klo 22:46 Kaalimaan Kakara kirjoitti:
Olisiko allerginen rasvoille? Meidän pirpanalle ei sopinut mikään apteekin perusvoide vasta kuin vuoden ikäisenä...Yleensä iho meni huonommaksi rasvaamalla. Reagoiko allergisesti nykyiseen maitoon, siis mitäs poika juokaan? :\|
Oon huomannu että bepanthen ei käy yhtään, siitä iho menee vaan pahemmaks. Maitoallergia testi on tehty, siinä ei ollu mitään. Poika juo nania.

Yhteistyössä