Olisi TAAS laihdutukseen liittyvää...

  • Viestiketjun aloittaja Enceli89
  • Ensimmäinen viesti
Enceli89
Saako 15w likka ruveta laihduttamaan? Oon 82.5kg ja noin 172cm pitkä tyttö. Saanko mennä jo salille vai pitääkö sinne olla joku ikäraja? Nolottaa ku oon tällanen kauhee läski ja isoisäkin on jo vihjassu että oon liian lihava. :'( Todella noloo mennä esim. vaatekauppaan jossa ei oo housui jotka olis mun kokoo. :ashamed: Äiti ja mä etittiin rippijuhliin hametta ja löyty oikein kaunis sininen silkkinen puku mutta ku mun takamus on niin hirveen levee. Eli peruskysymys. Miten saan hoikistettua mahaa, pakaroita ja jalkoja kotona/koulussa? :/ P.S. Kiitos ku vastailitte! Tääl on tosi kilttei ihmisii joka ilahduttaa mua syvästi! :D
 
Kyllhän sä laihduttaa saat,jos vaan haluat,mutta kun oot murrosiässä/tulossa murrosikään niin monet tytöt keventyy siinä vaiheessa ihan itekseen ilman kummoisempia laihdutteluitakin :) .

ja eiköhän kuntosalille saa mennä sinunkin ikäisenä,ei kai siihen mitään ikärajaa ole,mutta 100% varma en siitä kyllä ole!

voisit vaan ruveta katsomaan mitä suuhusi panet eli jätät rasvaiset ja herkut pois ja lisäät kasviksia ja vettä runsaasti niin voipi ruveta sillä tippumaan ja lenkkeily siihen päälle voi tehdä ihmeitä :D !

ja kiinteyttä saat varmaankin ihan tekemällä vatsalihas- yms. jumppaliikkeitä kotonakin!!

hurjasti tsemppiä!!
 
Tintti1010
joo, kyllä kuntosalille voi mennä jo 15-vuotiaana!! Parhaiten kiinteytyy juuri lihastreenillä!! :)
Samaa aattelin sanoa myös minä, että jätät herkut pois (karkkipäivä kerran viikossa) ja rupeet liikkumaan niin eiköhän sinunikäiseltä tytöltä lähdekkin helposti ylimääräiset!!! Tsemppiä vaan oikein kovasti lahdutukseen ja hyvää kesää!! B)
Etkä sinä kovin isolta edes kuulosta!! :D
 
Enceli89
Kiitos kovasti neuvoista rakkahat ystäväni! :D Hurjan ystävällistä porukkaa täällä kuin päinvastoin heppatalli.netissä. :p Hyviä kesiä kaikki laihduttajat! Menenkin tästä hikilenkille! :D :p :) =) :saint: ;) :whistle:
 
Vatsaa saa pois perinteisillä istumaan nousuilla, poikittaista (eli sitä itse pömppiksen aiheuttajaa) aktivoit parhaiten staattisilla pidoilla, eli nouset "puoleenväliin" ja pysyt siinä n. 30sek. Ensimmäisellä kerralla jo tunnet, missä poikittainen vatsalihas sijaitsee. Jalat ja takamus hoituu jalkakyykyillä ja sit semmosella liikkeelä, että käyt selällesi lattialle, koukistat jalat ja nostat takamuksen ilman ja puristat pakaroita yhteen LUJAA!! Alavatsoja; makaat selälläsi lattialla ja nostat takapuoltasi ylös ja jalat pysyvät suorana ilmassa. Tässä aluksi! Tsemppiä!! ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2004 klo 20:04 melle kirjoitti:
Vatsaa saa pois perinteisillä istumaan nousuilla, poikittaista (eli sitä itse pömppiksen aiheuttajaa) aktivoit parhaiten staattisilla pidoilla, eli nouset "puoleenväliin" ja pysyt siinä n. 30sek. Ensimmäisellä kerralla jo tunnet, missä poikittainen vatsalihas sijaitsee. Jalat ja takamus hoituu jalkakyykyillä ja sit semmosella liikkeelä, että käyt selällesi lattialle, koukistat jalat ja nostat takamuksen ilman ja puristat pakaroita yhteen LUJAA!! Alavatsoja; makaat selälläsi lattialla ja nostat takapuoltasi ylös ja jalat pysyvät suorana ilmassa. Tässä aluksi! Tsemppiä!! ;)
Kuinka paljon näitä toistoja tehdään ja tehdäänkö sarjoissa???

Kerran otin jumppaohjeita olisko ollu tiia piilin vai matinsalon sivuilta ja ei kauaa menny kun mun ruhossani jo huomas muutoksen :D No, sittemmin se motivaatio lässähti, lihoin korkojen kanssa ja nyt uus fressi startti :D
 

Yhteistyössä