Olisi lasten-toppavaate-friikeille kysymys:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aapee"

Vieras
Löysin tänään kirpparilta upouuden Reimatec Sport toppatakin, hinta 15e!! Tosin väri oli kaamea vaaleankeltainen...kotona se onneksi näytti paremmalta tytön 8v päällä. Nyt vaan pitäisi valita toppahousut sen kanssa, katselin tuolta travallen verkkokaupan sivuilta Remuja ja sopivia -tai edes vähemmän huonosti sopivia (mies oli sitä mieltä ettei sen värisen takin kanssa sovi mikään :D ) - olivat luumunvärinen (itse tykkäsin) ja räikeä pinkki (tyttö tykkäsi). (harmaa ja ruskeakin sopivat jotenkuten mutta sitten se oli liian poikamainen)

Kummat housut ostaisin?

Älä nyt yhdistä vaaleankeltaiseen mitään luumua tai pinkkiä. Ei varmasti sovi kumpikaan. Mustat tai harmaat housut sopivat paljon paremmin. Eikä todellakaan ole liian poikamainen yhdistelmä. Lisäksi asusteilla voi sitten leikkiä enemmän.

Yyh, älä ainakaan luumuun tai pinkkiin yhdistä, tulee mieleen kauheat mummoni vanhat kasarituulipuvut joita mä jouduin lapsena pitämään, vielä monta numeroa liian isoina :D Mä yhdistäisin ruskeaan, harmaaseen tai mustaan. Khakikin voisi mennä ja valkoinen. Mun mielestä ruskean tai harmaan kanssa ei ole poikamainen, vaan ihan sukupuolineutraali väri, ja asuun saa tyttömäisyyttä vaikka jollain sydänkuvioisella hatulla jos haluaa... :)

[QUOTE="elma";24832005]Juu. Luumu on liian tumma tuon kanssa ja pinkki teksii siitä "halvan" näköisen. Mustat, ruskeat tai harmaat tuon kanssa.[/QUOTE]

Tää on niin totta :( Ihan samaa mieltä olen, mutta ei sille kelpaa kuin tyttövärit. Ja rukkaset pitää olla samaa kans. No, pitäköön kouluasuna, ei siellä muut pikkutytöt paljon katsele toistensa vaatteita kun ne laskee pyllymäkeä lumivallin päältä :)

Pitää viel aamulla verrata noita kuvia takkiin tytön kanssa.

Kyllä mä tytöllä aina pidän niitä mudan tai ruskean tai harmaan värisiä housuja. Sopii hyvin pinkin tms takin kanssa. Tietty kun toi takki on niin epätyttömäisen värinen, että ehkää kaipaa sitten tyttöväriä housuihin. No, ostaisin harmaat housut ja tosi pinkit asusteet.

Yhteistyössä