Olis tänään treffit ja yöllä puhkes herpes!!! Apuja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttaako rakkula "laastarit"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttaako rakkula "laastarit"

Vieras
Onko mitään tehtävissä?? Illalla kihelmöi mutta apteekkiin en päässyt ja tietysti hirvee paukama tuli yön aikana huuleen.

En hemmetti kehtaa lähtee tällasen ruven kanssa treffeille.

Niin mun tuuria, en oo puoleen vuoteen nähnytkään miehiä ja nyt kun muutama päivä sitten sovittiin tärskyt ni sit käy näin :(

Ei ole viiteen vuoteen ollut herpestä! Tietty ku oon jännittänyt muutaman päivän näitä treffejä ni tässä elimistön kiitos...

Alkuperäinen kirjoittaja auttaako rakkula "laastarit";26466571:
Onko mitään tehtävissä?? Illalla kihelmöi mutta apteekkiin en päässyt ja tietysti hirvee paukama tuli yön aikana huuleen.

En hemmetti kehtaa lähtee tällasen ruven kanssa treffeille.

Niin mun tuuria, en oo puoleen vuoteen nähnytkään miehiä ja nyt kun muutama päivä sitten sovittiin tärskyt ni sit käy näin :(

Ei ole viiteen vuoteen ollut herpestä! Tietty ku oon jännittänyt muutaman päivän näitä treffejä ni tässä elimistön kiitos...

Oo onnellinenet se on sulla siellä päässä..... mulla se on alapäässä :(

Eiks apteekista saa niitä semmosia laastareita vai mitä ne nyt on millä ne voi peittää????

[QUOTE="perseennuolija";26466600]Haittaako ne rakkulat nyt jotenkin niitä treffejä?Onko niin kipeitä vai?

Eihän sitä nyt panemaa tartte heti mennä.[/QUOTE]

Sen verran pahasti paistaa huulen reunasta ettei meikilläkään piiloon saa. Tosi sexyn
näköstä ;) Kai mun on vaan viikolla-parilla siirrettävä treffejä kun sen verran hottis mies
ni haluun näyttää vimpan päälle hyvältä itekkin :)

Ai katos,en lukenut tarkkaan ja huuleehan se tuli :D

Luulin,että alapäähän,sori.Mutta,kokeile ihmeessä sitä laastaria,niin ne väittää että auttais nopeasti.

Mulla tulee tuo sama aina ennen työhaastatteluja, isoja juhlia jne. Nykyään mulla on tabletit, joita alan ottaa heti ensioireisiin. Rakkulavaihe jää kokonaan sitte pois. Teet tietenkin omat päätöksesi, mutta mä siirtäisin niitä treffejä. "Yllätysflunssa" tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Täh?;26466703:
Juuri näin. Älä ihmeessä peru treffejä se vuoksi.

No se on sen verran koholla ihosta et kyllä siitä erottaa pahkan vaikka miten laastarilla ensin
peittäis ja meikkais.

Ostin tänään sitä vectavir rasvaa koska siinä laastarissa ei kuulemma ole mitään lääkeainetta. Se vaan
vaan se luo laastarin alle ihanteellisen lämpötilan että paranee muka nopeemmin.

Uskon nyt enemmän tohon voiteeseen.

Kiva kun pari yksittäistä rakkulaa tullut myös huulen yläpuolelle ihoon :/

Yhteistyössä