olis sitten KILOPINO vk 1

triinu
tänään se nyt alkaa :p , laihdutushommeli nimittäin. aamulla vaaka näytti kauhukseni 80 kg \|O (noh, enpä tosiaan ole uskaltautunut puntarille joulukuun aikana). eli pudotettava olisi se 15 kg! :eek: ja toivon mukaan kesään mennessä :ashamed: tukena 1.1. alkanut karkkilakko (olen toivoton herkkusuu) ja motivaationa maalikuussa häämöttävä etelänmatka.

tsemppia kaikille!
 
WeW
Elikkäs vaaka näytti tänä aamuna 87.2kg
alkutavoite on -10kg.
Noudatan painonvartijoiden pistesysteemiä. Laskenta alkaa tänään.
Olen pudottanut aikaisemminkin painoa painonvartijoissa. Nyt vaan en pääse käymään punnituksissa, mutta kotona omin avuin yritän. PAKKO.
=)
 
yks
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 09:06 WeW kirjoitti:
Elikkäs vaaka näytti tänä aamuna 87.2kg
alkutavoite on -10kg.
Noudatan painonvartijoiden pistesysteemiä. Laskenta alkaa tänään.
Olen pudottanut aikaisemminkin painoa painonvartijoissa. Nyt vaan en pääse käymään punnituksissa, mutta kotona omin avuin yritän. PAKKO.
=)
Mistäs sais se pistetaulukon ilman että tarviis maksaa sitä liittymis maksua???
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 09:07 yks kirjoitti:
Mistäs sais se pistetaulukon ilman että tarviis maksaa sitä liittymis maksua???
Ei saakkaan, ellei jollain tuttavallasi ole sitä ja voit kopioida.. Laitonta tietysti!

Mulla joulukiloja vieläkin jäljellä!!! :ashamed:

Viikon tulos ainoastaan -600g ja paino 66.2kg ja bmi 30,6 :'(
 
Joulukiloja tuli sitten kaikenkaikkiaan 1.6kg. Mutta nyt se taas alkaa... 66.8 oli juuri painoni, tavoite olisi 62 tai ehkä hiukan allekki. Joulun aikaan tuli ainakin todistettua että jos ei syömisiään seuraa niin tämä kilo taistelu on aivan turhaa takasin ne saa ja äkkiä. Osaksi vaikuttaa kuitenkin myös se etten enää imetä. Tsemppiä nyt kaikille vanhoille ja uusille kilopinolaisille!!!! Me teemme sen toinen toistamme kannustaen. Hyvää ja kevympää uutta vuotta kaikille :D
 
Heips!
minäkin tänne ilmottaudun vaikken ehkä saisikaan yhtään puotettua mut saan kuitenkin täältä hyviä vinkkejä kevyempään elämään! :p

Paino oli tänään 81,5kg.todella vaikea vaan punnita tarkasti kun on sellainen äidiltä saatu perintövaaka jossa on se heilurimittari. eli edelliseen kertomaani 85kg on tullu muutos. ja ihan vaan kun olen jättänyt vaalean leivän kokonaan pois ja aloitin lauantaina sen sokeripaaston ettei yhtään karkkiakaan. hedelmiä en osaa jättää pois, ne lohduttaa kun suklaan himo iskee. :ashamed:

pituutta on 161cm elikkä painoa on 20kg liikaa. mut nyt tämän hetken tavoite on vain saada alle 80kg. tsemppiä kaikille! :wave:
 
siirihiiri
Juup.. mulla meni tuo viikko silleen + - 0, johtunee siitäki ku jäi tupruttelu taannoin pois :/ Mutta nyt otan pisteet avukseni, ja toiv. ens viikolla on jo tippumaan päin =) Niin ja edelleen jatkan tota sauvakävelyä :)
 
täällä kans yksi tänään aloittaneista! painonvartijoiden pisteitä yritän laskeskella, mutta lähinnä annoskokoja pienentämällä ja kasviksiin panostamalla yritän tiputtaa. tiputettavaa on PALJON, (bmi on yli 30 :'( ) mut yritän tosissaan nyt! liian monta kertaa olen sortunut ja nyt on näytettävä itselle, että mistä puusta tämä nainen on tehty!!!

tilda
 
suffelipuffi
tÄNÄÄN ALKOI SE ODOTETTU PAINONPUDOTUS. OHJEINA TERVEELLINEN KEVYT RUOKAVALIO JA LIIKUNNAN LISÄÄMINEN. KOETAN SAADA NOIN KYMMENEN KILOA TOUKOKUUN LOPPUUN POIS. JA ELLOKSELTA ON JO KATSOTTU BIKINIT VALMIIKSI BIITSILLE, ETTÄ SILLEEN. TIEDÄN PISTEET, VOIN SOVELTAA NIITÄKIN, MUTTA AION LOPULLISESTI MUUTTAA RUOKAVALIOTA, ETTÄ PAINO MYÖS PYSYY POIS.
 
heipparallaa. en ole unohtanu.. laihdutuspinoa vaan ollu hiukka laiska :ashamed: .. en millään viitisi kömpiä aamusin vaalle.. höh.. no käväsin sit tänään päivällä ja jippii.. 70.5kg se näytti..jeeee eli on sitä tiputusta tullu.. joo imetyksen olen minäkin just lopettanu ja öhöm.. imetyksen ku lopetin niin taas alotin tupakanpolton..voih..no kattoo kuinka kauan .. jos raskaaks tuun niin sit taas lopetan..hohhoijaa,,,
no nyt on ilosempi mieli ja uusi vuosi tuo lisää tarmoa toivonmukaan.. uusiakin on ilosesti ropsastanut mukaan...
:D kivaa tervetuloa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 15:50 nirzu kirjoitti:
heipparallaa. en ole unohtanu.. laihdutuspinoa vaan ollu hiukka laiska :ashamed: .. en millään viitisi kömpiä aamusin vaalle.. höh.. no käväsin sit tänään päivällä ja jippii.. 70.5kg se näytti..jeeee eli on sitä tiputusta tullu.. joo imetyksen olen minäkin just lopettanu ja öhöm.. imetyksen ku lopetin niin taas alotin tupakanpolton..voih..no kattoo kuinka kauan .. jos raskaaks tuun niin sit taas lopetan..hohhoijaa,,,
no nyt on ilosempi mieli ja uusi vuosi tuo lisää tarmoa toivonmukaan.. uusiakin on ilosesti ropsastanut mukaan...
:D kivaa tervetuloa
Kiva nähdä sutkin taas!!! Mihinkäs painoon jäit sillon?
 
heips.. piti oikeen mennä taaksepäin kattelemaan että mikä oli viimenen ilmotettu paino.. 71.5 eli kilo on onneks tippunu.. eli nyt sit 70.5.. puol kiloo on enää raskauden alkupainoon.. mut sit on kuiteski kolmen raskauden alkuun 5kg eli,5 kg mikä on pakko saada pois. mieluiten pitäs saada toi 10kg eli katotaan miten akan käy... :LOL:
eihän se paino voi mennä muualle ku alaspäin..hihihihi
 
syysmamma-82
on sitten viime viikosta tullut kilon verran plussaa eli 77,7kg.uusi vuosi meni hesen merkeissä ja tuli sit väsättyy täytekakku eilen,nam.no vedän viimisen palan tänään ja sit lähtee uus yritys!! :ashamed:
 
Sivuhistoria
mä siis alotan tänää uudestaan laihis syksysen laihiksen mennes pikkasen ja vähä enemmänkin poskelleen :ashamed:
Kävin töissä tänään vaa'lla ja se näytti painoksi 74,5 kg,pituutta siis mulla 158 cm.
Alotin tän uuden vuoden ensimmäsen työviikon reippaasti,kävelin töihin 50 min ja pvällä sit sama takasin,sit kävelin kaupassa ja sen jälkeen viel lenkitin koira ja tein abriderilla salkkareiden aikaan 100 vatsalihasliikettä :p
aamulla söin kaurapuuroo kiltisti,välipalaksi jogurttia ja päivällisel riisii,kanaa ja wokkivihanneksii...pitäs vissii viel jotai syyä mut ku ei jaksa ja koht saa mennä jo nukkuukki..krooh...
Tavote siis olis että kesäksi 10 mieluummin 15 kg pois! :whistle:
 
Jess tytöt... nyt täällä ollaan sillä asenteella että kilot lähtee. Mukava lueskella kun on niin paljon uusia ja vanhatkin vielä jaksaa. Minäkin aloitin lenkkeilyn uudelleen kun joulukuu meni senkin suhteen poskelleen en yhtään lenkkiä käynyt, mutta tälle vuodelle jo kaksi kertaa. Tästä on taas hyvä jatkaa :wave:
 
uusi ilmoittautuu, jos ei ole liian myöhäistä...

tarkoitus on päästä eroon 5 kilosta, 3 kg jo hävinnyt (alussa tavoite siis 8 kg) mutta nämä 5 kg jäljellä. haluan saada farkut jalkaan niin että verkkareista pääsisi jo eroon, koko syksyn olen nimittäin niitä "joutunut" käyttämään...

ja kaikkia kivoja kesä vaatteita, toppeja, sortseja ym olen tilannut mistä milloinkin parin päivän ajan, haluan myös päästä käyttämään niitä!

tosin toivon että pääsen eroon kiloistani jo ennen kesää, miel. niin pian kun mahdollista.

aion tämän saavuttaa syömällä terveellisemmin ja sauvakävelemällä päivittäin! ja arkiliikunta kunniaan!

tsemppiä meille kaikille! :hug:
 
voi räkä etten paremmin osaa sanoa...ei grammaakaan tippunu viime kerrasta eli edelleen 87.3kg..tosin kävi kyllä tuossa jo alle 87 mutta sitten tuli nuo joulusuklaat silmiin ja napsin niitä sitten ihan hulluna :ashamed: kaivoin tuossa thefirm systeminkin sängyn alta ja jumppasin kunnolla 1½ tuntia...tekis joka päiväkin sen mutta kun tuo pikkuäijä ei aina anna "lupaa",nytkin onneks ehdin päikkärien aikana hikoilla :)
 
tilly harmaana
jee,paino 71 viime maanantaina,tänään 69!!!!ainut et nyt saa laihdutus vähäks aikaa jäädä sillä plussasin yllättäen!!eli laihduttamisen sijasta alankin kasvatella masua! :wave:
 
Vieläkös mahtuu mukkaan?
Täällä jöllittää tällanen romuluinen 2mukelon töissä käyvä äitikkä.
Laihdutin joku 5 vuotta sitten pv:ssa rapiat 20kiloa,jotka sitten sainkin korkojen kera takasin kuopuksen saatuani vuonna 2001.
Nyt tasan vuos sitten menin taas PV:hin ja karistin vajaat 15 kiloa.Sitten jotenkin into tyssäsi ja nyt olen (luojan kiitos) kuitenkii viel niissä lukemissa melkeistäs.
Pituutta löytyy 176 senttiä ja painoo tällä hetkellä 86kg.Eli sellaset reilu 10kiloa pitäis vielä puottaa.Eli BMI on jotakin 27,ja siitä alotellaan.

Mitenkäs muuton,onko kukaan koskaan kokeillut noita Tonalin- sun muita "rasvasieppareita" laiharin "buustereina"?
Kokemuksia..? =)
 
no hiukan jäljessä minä kun eilen hävetti aamulla taas tuo puntari eli maanantaina aamulla 81,5 ja tiistaina aamulla 80,5 eli aika lupaava alku :D nyt taas uusin aatoksin....

eli mä roikuin tossa syksyllä epätoivoisesti mukan... ja saamatta suurtakaan tulosta aikaseksi koska lähtöpaino oli 82 ja nyt siis 80,5 :D :D :D :D :D :D

tarkotus olisi tonne kesän korville päästä 72 kiloon elinormaali painon ylärajoille... pituutta on 168,5 cm eli näin...

taas tuntuu permmalta kun joulusta ei kauheesti tullu kiloja... :D :D :D vaikkei niitä lähtenykkää... nyt taas tavoitteena 80 rikki ko noi tasa kymmenet on hankalia mulle....
 

Yhteistyössä