olis niin helppo ehkäistä raskautta jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
sais ja uskaltais käyttää ye-pillereitä.. tai no kyllähän lääkäri niitä märää mutta mä taas en luota oikein varmasti siihen että ne olis mulle turvallisia... muutama hassu kerta ollut outoja oireita joita vois pitää aurana.. migreeniä mulla siis ei kuitenkaan ole todettu koska noitten auta oireitten jälkeen ei ilmaannu mitenkään selvää päänsärkyä... jännitysniska ja jännityspäänsärkyä mulla on kyllä todettu.. toi aura tuli vaan mieleen siitä että omalla äidilläni on migreeni mutta sen tyyppinen että tulee vaan pelkkä aura ei oikein koskaan sitä päänsärkyä.. tosin hällä on se sahalaita joka vahvistaa asian migreeniksi.. Mulla taas ei mitään sahalaitaa ole... joskus vaan likinäköisyyden tunnetta... mun pää on magneettikuvattu joten ei mitään vakavaa ainakaan ole taustalla...

Ärsyttää nää minipillereit kun ei mikään niistä tunnu sopivan... Cerazette ei sopinut ollenkaan, pisti kehon aivan sekaisin ja palautuminen kesti vuoden. Mini-pill oli sopiva ensimmäiset 12kk ja sitten alkoi loputon vuoto joten lopetin.. Nyt oon syönyt kohta kaks viikkoa microlutonia... Vielä ei mitään erikoista oiretta oo ilmaantunut... sitä odotellessa....