olipas tokasu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiks ne oo just nyt jotain retromuotia, siis uusia vaunuja joissa just niitä valkosia pyöriä ja muotoilukin on samanlainen kun niissä vanhoissa vaunuissa. Tänään yhdellä oli sellaset ja vauva oli kolme viikkoa vanha ja esikoinen. Ja siis todellakin uutuutta kiilsivät vaunut.

En kehtaisi! Ja tämä johtuu vaan siitä että jostain kumman syystä (en oikeesti tiedä itsekään) kaikki täytyy olla viimeisen päälle. Myös lasten vaatteet täytyy olla just eikä melkeen sellaisia mistä mä pidän (suom.huom. ei tarkoita mitään kalliita merkkivaatteita välttämättä).
Mutta silti minua EI HAITTAA vaikka muut käyttää, enkä todellakaan ajattele käyttäjiä mitenkään köyhinä enkä mitään. Minulla vaan on joku omituinen juttu tuolla päässä mitä lapselleni voin käyttää.

Ja myönnettäköön vielä että meidän lapsille ostin 750 euron hienot yhdistelmävaunut mitä en KERTAAKAAN ole käyttänyt esim. kaupungilla (kuljemme autolla) ja esikoinen on kumminkin jo 4v.

Alkuperäinen kirjoittaja miruli:
En kehtaisi! Ja tämä johtuu vaan siitä että jostain kumman syystä (en oikeesti tiedä itsekään) kaikki täytyy olla viimeisen päälle. Myös lasten vaatteet täytyy olla just eikä melkeen sellaisia mistä mä pidän (suom.huom. ei tarkoita mitään kalliita merkkivaatteita välttämättä).
Mutta silti minua EI HAITTAA vaikka muut käyttää, enkä todellakaan ajattele käyttäjiä mitenkään köyhinä enkä mitään. Minulla vaan on joku omituinen juttu tuolla päässä mitä lapselleni voin käyttää.

Ja myönnettäköön vielä että meidän lapsille ostin 750 euron hienot yhdistelmävaunut mitä en KERTAAKAAN ole käyttänyt esim. kaupungilla (kuljemme autolla) ja esikoinen on kumminkin jo 4v.

tätä mun täti ei taas ymmätäny että joku voi siis käyttää semmosia vanhoja vaunuja..ihmeellinen asia.
ja jos tykkää ostaa uutta ja on siihen varaa niin saa ostaa toki =)

no johan oli kommentti!!
täsiltäsi taitaa päästä suusta muulloinkin ihan mitä sattuu.
Ei ole mitään syytä etten käyttäisi rattaita sen takia että ne jonkun mielestä näyttävät yh-äidin rattailta, ei herranjestas!?!

Meillä on "parvekevaunuina" tommoset tummansiniset Emmaljungat vm. 1983, uusista vaunuista kun posahti sisuskumit, ni noillahan mie lykin kaupungilla menemään - eikä hävettäny :D Noissa on miut pienenä nukutettu ja nyt noissa nukutan mein tyttöä, saa nähdä jääkö vielä tytön lapsille.. ;)

Yhteistyössä