Olipas tampio nainen eilen kaupassa! :x

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Katselin alekoria, tämä nainen puhui vieressä puhelimeen ja sitten tokaisi mulle "Ei siellä oo mitään muuta kuin..." En ensin edes tajunnut että se puhuu mulle siinä, kesken puhelun.
Sitten siirryin kassalle, tämä sama nainen oli viereisessä jonossa ja alkoi kassalle ja muille selittään isoon ääneen kuinka lääkäri on hänellä epäillyt sikaflunssaa!
Tuli hänestä tuntuma että on vähän vajaa, mutta silti, mitä ***vettiä se sinne kauppaan tulee levittämään jos onkin :x
Sitten lähtiessä vielä köhi siinä mun kohdalla, itsellä nyt tässä odotellessa että toivon mukaan ei tule mitään...

No kyllä siinä tuli olo että pesempäs kaikki ostamani tavaratkin.
Mulla tuli olo että halusi ihmisten huomiota ja mielenkiintoa osakseen, eikä tajunnut minkälaisen reaktion se saisi muissa aikaan. Kassamyyjä pyöritteli silmiään ja naisen edellä ollut mies sanoi että pysy nyt sitten kotona.
Mutta yski muutaman kerran niin että kyllä piti itse yrittää vain pidätellä hengitystä ja katsella muualle

Onko sillä väliä, kertooko kaupan jonossa joku sikaflunssaepäilystään, vain onko puhumatta. Samalla tavalla se tauti leviää. Taisi käyttää hyväkseen tilannetta ja sai jonon edessään lyhenemään hetkessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sillä väliä, kertooko kaupan jonossa joku sikaflunssaepäilystään, vain onko puhumatta. Samalla tavalla se tauti leviää. Taisi käyttää hyväkseen tilannetta ja sai jonon edessään lyhenemään hetkessä.

Haloo! Eikö voisi jättää tulematta koko kauppaan silloin jos on tautiepäily päällä??????

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Haloo! Eikö voisi jättää tulematta koko kauppaan silloin jos on tautiepäily päällä??????

Valitettavasti kaupassakin pitää käydä vaikka olisi kipeenä, suotavaa olisi että pysyy kotona mutta jospa hänellä ei ole ketään joka hänen puolestaan kaupassa kävisi.
Nälkäänkö pitäisi sitten kuolla?

Yhteistyössä