Olipas taas ystävänpäivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen

Vieras
en saanut ensimmäistäkään korttia, sähköpostia, puhelua tai tekstaria. En puhunut yhdenkään ihmisen kanssa koko päivänä.

Että sellainen ystävänpäivä yksinäisellä ihmisellä.

No voi, että.... Laitoitko itse viestejä?
Mä luulen, että mä sain paljolti viestejä siksi, että mä laitoin ensin.
Osa joille laitoin kortteja eivät ees kiittäneet.

Mutta ystävä hyvä, HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ SULLE! :heart:

:xmas:
pakko vähän korjata edellistä lausuntoa. tarkastin vanhan numeron viestit ja siellä oli kysymys aiheen ohi..
millon tulet raiskaamaan minut ?

en edes harrasta raiskaamista :o

Heh. :D

Itse sain tasan yhden tekstarin ystävältä illalla. Omasta puolestani en lähettänyt viestin viestiä enkä kortin korttiakaan -- muistin koko ystävänpäivän olemassaolon siitä, kun luin myöhään illalla ystävältä tulleen tekstarin, ja sen kunniaksi menin antamaan pusun miehelleni :)

En ole yksinäinen ja on minulla niin kavereita kuin ystäviäkin, en kuitenkaan pidä ystävänpäivätervehdysten määrää ystävyyden enkä yksinäisyyden mittana. Todelliset ystävät muistetaan kyllä ihan jostain muusta kuin lähetettyjen ja vastaanotettujen ystävänpäiväviestien lukumäärästä. :heart:

oikein hyvää ystävänpäivän jälkeistä päivää kaikille :saint:

Jokainen päivä voi olla ystävänpäivä, ystäviä tulisi muistaa muulloinkin eikä kaupallisina päivinä.
Itse sain monta viestiä, itse en laittanut yhtään tekstiviestiä, ainoastaan sähköpostia laitoin tai toivotin mesessä ystävänpäiviä....

Sain yhden tekstarin ystävältä - siskolta, mutta molemmat vietettiin vuosi USAssa, missä päivän merkitys on eri kuin täällä. Muuten sain vastausviestejä omiini. Vietättekös naistenpäivää? Me vietämme ja se on minulle merkittävämpi päivä ;). Molemmat miehen kanssa pidämme vapaata sen päivän. Perinteet velvoittavat!

Kyllä, me ainakin vietetään naistenpäivä, se on tärkeä merkkipäivä Venäjällä, mistä itse olen kotoisin. Tosin isänpäivä ja äitienpäivä oli mulle uusia tuttavuuksia silloin, kun muutettiin Suomeen, mutta ihan mielellämme niitäkin vietämme. :)

Uusimmat

Yhteistyössä