Olipas taas puistoreissu :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Juu-u, ihan rauhassa puistoiltiin, ja kattelin siinä ympärilleni, joku äijä lenkkeili. Kattosin uudestaan, eikä sillä ollu housuja!!!! Tarkemmin ku kattosin, niin se oli joku nuori poika, ne oli viereisen koulun pihalla kaljottelemassa, ja sit kun se urpo toistamiseen juoksenteli kikkelisillään siitä ohi, ja kaveri kameran kanssa perässä, rääkäsin sille kuvaajalle et jos sen kaveri ei paa housuja jalkaansa, niin soitan kytät. Kuulin vielä kuin ne nauro et ei poliisit tänne tuu, mutta taisivat sen verran säikähtää ettei sieltä kukaan enää kalusillaan kirmaillu siitä puiston ohi.
Oisko mun pitäny soittaa siihen poliisit, vai mitä? En mä oikeen tykkää puistoilla lasten kanssa, jos siitä joku humalainen vilahtelee :/
Ja kun tästä selvittiin, niin poika löi taas päänsä johonkin. En oo varma et lohkesko sen hampaasta palanen (siitä on aiemmin jo lohjennu, enkä muista kuinka paljon :ashamed: ). Nyt en sit tiedä pitäiskö lähtee jonnekin käymään ton pojan kanssa vai ei. Hammas ei heilu, siihen ei satu. Verta ei hampaasta ole tullut, huulesta kyllä kun se jäi hampaiden väliin... :/

Tuo hammasjuttu on tosi kurja, meilläpäin ainakaan ei ole viikonloppuisin hammaslääkäreitä päivystämässä, joten jos poika ei ole kipeä käytä maanantaina. Se lohjennut kohta varmaan kannattaa ainakin hioa.

mutta tuosta nakusta juoksijasta, pahoittelen jos loukkaan jotakuta, mutta en kyllä keksi tuossa mitään niin dramaattista, että poliisi kannattaa soittaa. Mun mielestä aika harmitonta kuitenkin

Täytynee maanantaina soittaa hamppikseen.
No sitä mäkin, ettei poliisia, mutta jotain kuitenkin. Ei hirveen kiva olla puistossa kun humaltuneet nakuilee :/ No, ainakin pikkuveli oppi just miks ei kannata naukkailla olutta :)

Olisin ainakin alkanut nauraa hirmuisesti! Ei se nyt varmaan niin kamalaa ole. Oli onneks viel nuori mies. Mieti jos olis ollu joku vanha äijä kaljamahan kanssa.. huuuh! Sit olis kannattanut niitä poliiseja soitella.Ei aina kannata ottaa niin vakvasti asioita.

Onhan näitä! Viime kesänä olin autolla tulossa kaupasta kotiin ja pyörätiellä käveli alaston mies ja nainen kaljakassit olalla. Ekaks vaan vilkasin että näinkö oikein ja näinhän mä hyvä ettei ojaan ajanu!

Yhteistyössä