Juu-u, ihan rauhassa puistoiltiin, ja kattelin siinä ympärilleni, joku äijä lenkkeili. Kattosin uudestaan, eikä sillä ollu housuja!!!! Tarkemmin ku kattosin, niin se oli joku nuori poika, ne oli viereisen koulun pihalla kaljottelemassa, ja sit kun se urpo toistamiseen juoksenteli kikkelisillään siitä ohi, ja kaveri kameran kanssa perässä, rääkäsin sille kuvaajalle et jos sen kaveri ei paa housuja jalkaansa, niin soitan kytät. Kuulin vielä kuin ne nauro et ei poliisit tänne tuu, mutta taisivat sen verran säikähtää ettei sieltä kukaan enää kalusillaan kirmaillu siitä puiston ohi.
Oisko mun pitäny soittaa siihen poliisit, vai mitä? En mä oikeen tykkää puistoilla lasten kanssa, jos siitä joku humalainen vilahtelee :/
Ja kun tästä selvittiin, niin poika löi taas päänsä johonkin. En oo varma et lohkesko sen hampaasta palanen (siitä on aiemmin jo lohjennu, enkä muista kuinka paljon :ashamed: ). Nyt en sit tiedä pitäiskö lähtee jonnekin käymään ton pojan kanssa vai ei. Hammas ei heilu, siihen ei satu. Verta ei hampaasta ole tullut, huulesta kyllä kun se jäi hampaiden väliin... :/
Oisko mun pitäny soittaa siihen poliisit, vai mitä? En mä oikeen tykkää puistoilla lasten kanssa, jos siitä joku humalainen vilahtelee :/
Ja kun tästä selvittiin, niin poika löi taas päänsä johonkin. En oo varma et lohkesko sen hampaasta palanen (siitä on aiemmin jo lohjennu, enkä muista kuinka paljon :ashamed: ). Nyt en sit tiedä pitäiskö lähtee jonnekin käymään ton pojan kanssa vai ei. Hammas ei heilu, siihen ei satu. Verta ei hampaasta ole tullut, huulesta kyllä kun se jäi hampaiden väliin... :/