Olipas nolo olo, mentiin yhdessä perheenä syömään, mies meni toiseen pöytään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Istuttiin aluksi samassa pöydässä, kävin tilaamassa ensin, sitten mies niinkuin monesti aikaisemminkin, jos mä en tarjoa, mies ei siis koskaan. No ei siinä mitää ihmeellistä ettei siitä voinut johtua, kun mies tuli oman annoksen kanssa hän meni toiseen tyhjään pöytään syömään. Jäin lasten kanssa siihen syömään.. hoomoilasena.. okei, hetken päästä mies nappasi puolet ostoksista ja meni autoon odottamaan meitä. Sanoi autossa, kun näki mua vaivaavan tämä et hänelle tuli huono olo, jotenki en usko... ja vaivaa edelleen tommonen käytös. Ei hän tosiaan huono vointiselta näyttänyt kun lähti autoon päinvastoin. Ja nolottaa kun tuttuja työntekijöitäkin siellä, ja lapsetkin oli kiltisti ja ihmeissään moisesta.

En määkään ymmärrä. Eli ap tilasi ruokaa itselleen ja lapsille, mutta ei miehelle? Ilmeisesti einkovin yhtenäinen perhe yhdessä tehdyt ravintolareissutkin maksetaan erikseen.
Omituinen perhe tosiaan.

Jos mun mies menisi tilaan lasten kanssa ruuat ja mä menisin varaan pöydän... ja mies tulis takaisin ja toteisi että mene ostaan omat ruokasi niin... en ehkä eri pöytään menisi. Mutta kysyisin vahvasti että miks vitussa mulle ei voinut tilata samalla.

Ap ja mies lienee aika kakaroita molemmat. Jos heillä täysin erilliset rahat, niin kai toinen voi kuitata aterian suoraan käteen. Tai jotain. Kuitenkin ovat ruumiin eritteitäänkin vaihtaneet kun ovat lapset saaneet aikaan. Ja silti rahasta nyhjää kuin alaikäiset.

No ensinnäkin mies tilaa monesti itse ensin ja tilaa vain itselleen, nyt hän jäi lasten kanssa vuorostaan odottamaan pöytään, eikä menty yhdessä kassalle. Omat rahat ja ihan miehen aloitteesta. Että ei ole nyt siitä kyse.. jos mies olis menny eka tilamaan hän ostaisi vain itselleen.

Ilmeisesti lapset ovat sinun, eivät miehen? Vai miksi muuten mies ei tilaisi lapsille?

Miksi mies meni toiseen pöytään? Häpeää sinua ja lapsia? Halusi varmistaa ettei jää hoidolle kiinni perheestä? Esiintyykö mies usein muutenkin kuin ei tuntisi sinua ja lapsia?

Ymmärrän "omat rahat" suhteessa, mutta en sitä, että se menee noin pitkälle, että jopa pikaruokalassa maksetaan erikseen. Ostaako mies kaupasta kun vain omat ruokansa? Syökö hän myös sinun ostamia (ja valmistamia) ruokia? Maksaako hän niistä erikseen? Jos ei, suosittelen alkaa perimään noin 5€ per ruokailu + tippi, tietenkin.

Oikeasti, jollei miehellä olisi erittäin hyvää syytä tehdä moista, hän olisi jo entinen. En ymmärrä tuota aloittajan puolustelevaa asennetta vaikka häntä selkeästi itseäänkin koko homma vaivaa.

Miehellä on täysi oikeus tilata vain itselleen, mikään ei velvoita tilaamaan muille. Mies saa myös halutessaan mennä muualle istumaan. jospa halusi vain ruokarauhan. Et voi käskeä miestä sohvalle nukkumaan koska koti on myös hänen. Kannattaisi naisen katsoa peiliin koska se vika löytyy sieltä.

Miehellä on täysi oikeus tilata vain itselleen, mikään ei velvoita tilaamaan muille. Mies saa myös halutessaan mennä muualle istumaan. jospa halusi vain ruokarauhan. Et voi käskeä miestä sohvalle nukkumaan koska koti on myös hänen. Kannattaisi naisen katsoa peiliin koska se vika löytyy sieltä.
Ja koska äidillä on täysi oikeus tilata vain itselleen, ja istua yksin eri pöytään, kukas ne lapset sitten huoltaa? Jotain v***n rajaa näihin idiootti-kommentteihin.

Yhteistyössä