Olipas meidän neuvolassa kiva terkkari rokottamassa =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mi

Vieras
Kävin mun lapset rokottamassa possutautia vastaan ja kysyin että ei sulla sattuis olemaan aikaa laittaa mullekki rokotus, kun aikuisten rokotuspaikalla oli ihan hirveä jono, ni tää sano että tottakai =) ja kerto että hänen sukulainen oli just tänään jonottanu 3h siellä :/ et olipa oikeesti kiva henkilö. Ja olisin siis astman vuoksi saanut sen joka tapauksessa =)

No meijän neuvolantäti on rokottanu lapsia jo pidemmän aikaa vaikka rokotukset virallisesti alkaa vasta kahden viikon päästä.Oli vissiin saanu hiukan noottia asiasta.kerkes meijän vauvan rokottaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No meijän neuvolantäti on rokottanu lapsia jo pidemmän aikaa vaikka rokotukset virallisesti alkaa vasta kahden viikon päästä.Oli vissiin saanu hiukan noottia asiasta.kerkes meijän vauvan rokottaa =)

No miten ihmeessä sillä on rokotetta, mutta ei sais sitä käyttää :o? Ihan älyvapaata mun mielestä :/

Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No miten ihmeessä sillä on rokotetta, mutta ei sais sitä käyttää :o? Ihan älyvapaata mun mielestä :/

olis menossa vasta muiden rokotusvuoro! Musta tuo jonon ohi rokottaminen on ihan syvältä.

Yhteistyössä