olipas kiva puhelu yöllä

Röllimetsän elätti

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
1 792
0
36
pikkuveljeni soitti ,että mun auto on noin 40cm lyhyempi.
oli kavereiden kanssa parkittanu jossakin parkiksella,kun joku kaveri oli autonsa kanssa tullu vauhdilla ja suoraan luukusta sisään. |O

nyt olen sitten jutellu kys. poitsun kanssa ja hän halkuaa maksaa koko lystin . silleen ,että se ei mene vakutuksista ,kun on täydet pointsit vakutuksessa.

yritin selittää ,että tajuatko,että mä tarvitsen autoa,että sen vuokra menis kans sen piikkiin ,mutta ei kun sälli haluaa maksaa kaiken,niin maksakoot :kieh: ainakin oppii ajamaan!!!!!!!!!

siis se jätkä joka tuli luukusta sisään haluaa maksaa koko lystin!!en mä mitään ole maksamassakaan,kunhan yritin selittää 18v jätkälle,etä jos menee vakutuksesta ,niin se ei maksa tonneja,niin kuin nyt!!!! mutta siis se haluaa maksaa sen !!!

Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:
Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
No ei kai siinä mitään ongelmaa ole jos haluu maksaa sen. Olisit tyytyväinen vaan, olis voinut kieltääkin kaiken... ;)

no nyt vaan mietin ,että toivottavasti sitten maksaa sen,että se ei tule meille maksettavaksi.

Mä en suostuis tohon...jos ei maksa niin sä et saa mistään mitään. Soita poliiisille...

Kannattaa tehdä kuitenkin se vahinko kaavake jossa kuvaus tapahtuneesta, milloin kuinka jne. ja osapuolten nimet alle, jos tuleekin katumapäälle niin voi olla vaikea myöhemmin enää näyttää syypäätä jos kaveri muuttaakin oman kertomuksensa, noitakin on tapahtunut, poliisi tutkintaa ei vissiinkään asiassa ole suoritettu myös se turvaisi sinun selustaasi, vaikkei välttämätön toki olekaan.

mä nyt soitin sen pojan äidille.... se poika tulee mukaan ,kun viedään auto korjaamoon ja kuittaa sen itselleen... on sillä kaikki kunnossa,mutta se äiti sanoi,että kyllä poika sen pois hoitaa. oli samantien yöllä soittanu vanhemmilleen ja selittäny asian...oli pelästynyt niin paljon. :kieh: ja mun ukko ja noi pojat on nyt menossa viemään sitä rusinaa korjaamolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
varmista asia poliisilta tai vakuutuksesta. miksi haluaa ohittaa viralliset tiet...sori mun pessimistisyyteni =)

kuulemma ,kun on vanhempien nimissä se vanha rousku ja vakutukset ja täydet boonukset,niin kestäis ennenkuin on taas sen verta pienet vakutukset.

Mitä järkeä on vakuutuksella, jos sitä ei käytä
:o Ymmärtääkseni, jos 40cm menee sisään päin, niin ihan halvalla ei siitä selviä ja kait siihen omaan (vanhempiensa) autoonkin jälkiä jäi. Miksi poika ei voisi maksaa vanhempiensa vakutusmaksuja varmasti tulisi halvemmaksi, kuin auton korjaus?

Yhteistyössä