Olipas kiva kauppareissu. Ja mukava päivä muutenkin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
Ensin törsäsin kaikkeen kivaan 44?, sitten voitin jokeripokerista 70?. :) Joku erikoispotti tms. Hyviä alennuksia oli kyllä, esim. Ti-Ti Nalle-verhot 15?, kun normaali hinta 30?.

Ja sitten, ostin tänään tietokonepöydän + hyllykön seitsemällä eurolla ja sain äidiltäni ihanan, sinisen ja ison maton olkkariin.

Viikonloppuna tulossa vielä lisää hauskaa. Hienoa huomata, että pienetkin asiat saa iloiseksi vielä.

Mullakin oli kiva pv, ja ihana huomata että tammikuussa aloitettu laihiskuuri on tuottanut tulosta. Perse ei oo enään lättänä, vyötärökin esillä, kyllä nyt kelpaa lyhyissäkin kesäpaidoissa kulkee :)

:flower: Onnittelut hyvistä löydöistä ja voitosta!Itselläkin ollut tänään hyvä päivä,monia ilon aiheita.Mies oli kultainen ja osti mulle mun kauan haaveilemani ihanan Hello Kitty-kellon! :heart: Itse ostin itselleni ihanat uudet tennarit.Mä ostin miehelle sen himoitseman cd-levyn(ilahtui kovasti).Kaiken lisäks vielä meidän kuopuksen ja mun veljen synttärit.Ja vielä tuo ilmakin on noin upea!Kyllä kertakaikkiaan tänään on ollut hyvä päivä!!! =)

Jaa että 70v RAY. :) En lukenu sitä lappua, mikä siinä koneessa luki.

Vieras, hienoa! Kyllä kelpais itelleki kapeampi olemus. =)

Kimurantti, ihanalta kuulostaa. Joskus sitä vain jaksaa hymyillä ja olla hermostumatta lapsille jne., kun on noita pieniä, ihania piristyksiä. :D Ilma ei mun mieleen ole, liian kuuma, tässähän läkähtyy.

Aamukatse, mie en oo aikoihin ollu näin energinen tähän aikaan illasta. :D Yleensä tässä vaiheessa sitä katsoo kelloa ja miettii, että enää pari tuntia ja muksut on sängyssä...

Yhteistyössä