Olipas kerrankin hyvä vinkki netflixin käyttäjille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tarzan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tarzan"

Vieras
Vinkkejä Netflixin käyttöön - tee kokemuksesta parempi | Kuningaskuluttaja | yle.fi

Jos siis haluaa käyttää amerikkalaista Neflixiä, pitää oman selaimen sijainti peittää.

Tietokoneella tämä onnistuu helposti. Tapoja on monia, mutta yksi helpoimmista on ladata ilmainen Chrome- tai Firefox-selain ja siihen ilmainen lisäosa nimeltään Hola Unblocker.

Lämäsin lisäosan firefoxiin, meni 10 sekuntia ja homma pelittää. Toi oli kans hyvä vinkki, että voi vaihtaa tekstityksen värin ja sen tyylin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä oon ihan täpinöissä, mä sain kaikki jenkkiohjelmat ja bbc kanavat ja ohjelmatki näkymään. Jee jee, vaihoin vaan maan, ny se luulee et oon britti. Oon jo pitkään kelaillu miten noi sais näkymään. Tää on niin helppokäyttönen jottei mitään järkee.

• Tykkää
Reactions: Kolmas korppi
Muistin ulkoa nää jenkkikanavat eli NBC, ABC, HBO, FOX, CBS. Kaikki täydet jaksot näkyy joka ohjelmasta mitä ne on pistäny sivuilleen, jos muistatte muita hyviä kanavia, eikä tartte olla välttämättä jenkki mis on paljon hyviä ohjelmia niin vinkatkaa. Ensimmäistä kertaa pääsee kattelee nuita ilman että herjaa jotta ei näytetä sinun maassa.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29931634:
Brittiversiossa on vielä erilainen valikoima kuin jenkkiversiossa. Siis jos oikein haluaa kahlata niitä... :D

Nyt on jo sellanen ongelma, että on liikaa katottavaa. Kymmenisen telkkukanavaa, jossa vaikka mitä matskuu. Mukavin juttu oli ku löysin Simpsonit, kaikki vielä hoodee laadulla tuntuu olevan joka ainool sivustol.

Tähän paljouteen kun lisää sen, että tiedän jo miten leffoja ja urheilua webistä katellaan, niin eiköhän tossa oo yhelle ihmiselle tarpeeksi.

Niin ja torrenttina en oikeen oo löytäny Daily Show with Jon Stewarttia, nyt voi joka aamu käydä tsekkaamassa tuonkin, oli meinaan mun lemppariohjelma vuosia sitten kun se näky Canalilta.

Onko muuten totta, että Netflixiä voi (uskaltaa) kokeilla sen ilmaiskuukauden ilman että sitoutuu mihinkään tai että saa perästä päin laskua? Siis jos suoraan sanottuna ei koskaan aikoisikaan siitä maksaa... mutta joskus voisi kuukauden putkeen neuloa ja töllöttää ruutua.

Alkuperäinen kirjoittaja rássi;29934892:
Onko muuten totta, että Netflixiä voi (uskaltaa) kokeilla sen ilmaiskuukauden ilman että sitoutuu mihinkään tai että saa perästä päin laskua? Siis jos suoraan sanottuna ei koskaan aikoisikaan siitä maksaa... mutta joskus voisi kuukauden putkeen neuloa ja töllöttää ruutua.

Toimii ja mulla oli viaplayn kanssa teknisiä ongelmia, niin irtisanoin sen päivän jälkeen, rahat palautettiin muutaman päivän sisällä. Olin käyttänyt viaplayn ilmaisen kuukauden aikaisemmin, streami ei miellyttänyt, joten pistin poikki.

Ei mulla ole Netflixistä mitään pahaa sanottavaa, homma pelittää ja mulle siellä on katottavaa vaikka kuinka paljon. Ite mielellään maksan noin hyvästä ja laadukkaasta palvelusta sen muutaman euron kuukaudessa, aina voit mennä kattelemaan jotain jos et muuta tekemistä keksi. Tossa pari hyvää linkkiä netflixin käyttäjille, blogi päivittyy sitä mukaa kun uutta tulee Netflix Suomeen ja toisesta voi kattoa jenkkitarjonnan:

Netflix Finland: Complete Instant Streaming List of all Movies and TV Shows

List of Netflix Movies and TV Shows | AllFlicks

Yhteistyössä