Olipas kaupoilla tungosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan venäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minä";25380976]Ok, kun täälläkin on jostain syystä nyt paljon venäläisiä...[/QUOTE]

Venäläisillä on paljon vapaata tässä vuoden vaihteessa, siksi ovat sankoin joukoin liikkeellä...

Meiltä Ouluun matkaa parisen sataa kilometriä, eli helposti sinnekkin asti tulevat :)

Alkuperäinen kirjoittaja voihan venäjä;25381382:
Ilmeisesti työskentele kaupassa? Eikö pyhistä saa hyvät lisät?

Joo olen kaupanalalla ja tänään on kylläkin vapaa mutta viime vuonna olin töissä kaikkina aukiolevina arkipyhinä, lukuunottamatta jouluaattoa.

saa arkipyhäkorvauksen mutta kyllä meistäkin moni viettäis tän arkivapaan perheensä kanssa kun muutoin joutuu paljon viikonloppusin olemaan töissä.

Joo alansa on valinnut ja niin mäki tein 4,5v sitten ravintola-alalta pois kun tiesi että on pikkasen inhimmillisemmät työajat.. No joo vapautu sunnuntait ja nyt aletaan nää arkipyhätki olemaan auki ja kohtapa ollaan juhannukset, joulut läpeensä, äitienpvät jne.

Ja ennenkuin joku narahtaa et juu niin on sairaalat yms.. ympäri vuoden mutta jos olisin halunnu ympärivuotiseen joka pvä auki- niin olisin hakenut moiselle alalle.

Olen vielä vaatekaupas nii uskoisin ihmisten pärjäävän päivän tai 2 ilman sitä trikoopaitaansa.

Mutta minkäs teet. Olen kyllä harkinnut kouluun lähtöä mutta vain jos saan koulutustukea.

Typerin keksintö on nuo sunnuntaiaukioloajat. Tutkimusten mukaan ihmiset eivät edes tykkää käydä sunnuntaisin kaupassa, mutta kiinni on aukioloista pidettävä kynsin ja hampain, kun ne liiton vastustuksesta huolimatta saatiiin.

Yhteistyössä