heh heh,ensimmäisenä sain lasinsirun jalkaan ja vuoti ku syötävä ja sitten seuraavana aamuna löysin jonkun pahkuran tissistä ja taas pelkään et on jotain syöpää yms..ja nyt se on onneksi pienenpi mut vähän arka,ensin oli tosi arka ja näytti (tai siis tuntui isolta)Jonkunlainen mustelma ihan kuin olisi siinä mutten oo varma,no toiv. saan äkkiä sen ajan lääkärille..tuntuu et kaikki vaivat tulee kerralla,sairaslomalla siis olen muutenkin masennuksen ja kai homeyskän takia?..mutta en oo saanu vieläkään aikaiseksi viedä niitä pirun lappuja kelalle ja työkkäriin kun en oo saanu niitä vielä edes,eli vaikeaa taas :$ ja nyt vielä flunssakin kaupan päälle!ihanaa..ja oon kaikenlisäksi lomalla porukoiden ex paikkakunnalla ja anopin luona niin ei pääse vielä mitään tekemään kotiin..huh huijaa..äitikin sanoi et hänelle tuli joku rasvapatti rintaan rintatulehduksen jälkeen,mut onhan mun rintatulehuksesta aikaa jo all moust 3 vuotta..eli en tiiä mitä meinaa tääkin,pelottaa aina kaikki tällaiset asiat..ja kun ei tiedä mitä tekis.Mut tulipahan purettua :saint: