Olipas Hobby hallilla nopsaa palvelua...lasku tuli ennen kuin tuotteet haettu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äimän käki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äimän käki

Vieras
Posti kiikutti laskun kotiin ennen kuin olin ees hakenut pakettia postista...On muutoinkin tarkoitus palauttaa paketti noutamattomana,kun saatiinkin tutuilta ostettua sukset ,ennen kuin paketti tuli postiin...

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Älä sekaannu siihen firmaan tai ole ainakin tarkka tulevista laskuista.

Siinä firmassa mitään vikaa ole.
Vuosikausia ollut asiakkaan aja mitään ongelmia ole ollut.

sama täällä.
Ajoissa kun hoitaa laskut tai pyytää pelivaraa eräpäivään niin onnistuu ihan hyvin ongelmitta.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Älä sekaannu siihen firmaan tai ole ainakin tarkka tulevista laskuista.

Siinä firmassa mitään vikaa ole.
Vuosikausia ollut asiakkaan aja mitään ongelmia ole ollut.

Peesi. Ja ne laittaa kyllä tavaran tuleen ensin ja sit laskun perään, sillehän ne ei voi mitään, jos niitä tavaroita ei heti haeta postista.

No,ei koskaan ole lasku tullut näin nopeeta et ma sain pakettilapun ja tänä aamuna oli jo lasku kotona...hilpasen postiin kun ukko tulee töistä ja soitan sit hobbyyn et turha rahoja ootella ;))

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No,ei koskaan ole lasku tullut näin nopeeta et ma sain pakettilapun ja tänä aamuna oli jo lasku kotona...hilpasen postiin kun ukko tulee töistä ja soitan sit hobbyyn et turha rahoja ootella ;))

Mulla tulee lasku Netpostiin ja useimmiten ennenkuin tavara.

Voi, mulle tullu useinkin jo seuraavan päivänä lasku, ku tavara toimitettu kotiin.

Juu, mulle kävi pari vuotta takaperin sama homma. Lasku tuli jo kotiin, ennen kuin paketti oli edes saapunut postiin. Kun paketti vihdoin saapui, laitoin sen saman tien takaisin. Sitten alkoi tulla epämääräisiä laskuja että olet maksanut osan, mutta osa summasta puuttuu. En siis ollut pitänyt koko pakettia, saati maksanut siitä mitään. Silloin ei saanut mistään kautta asiakaspalveluun yhteyttä, koska se oli ruuhkautunut ja kun yritit jonottaa sinne, linjoilta potkaistiin pois.

Tuon tapauksen jälkeen en ole enää hh:sta tilannut. Siihen asti homma oli ollut ok, mutta sitten loppui minun kohdaltani kyseisen firman kanssa asiointi.
Tuon tapauksen

no ,tartteeko mun sen kummemmin niille soitella perään laskusta,kun vaan käväsen postissa pakettilapun kans ja käsken palauttaa sen?

No onhan se varmaan selvempää, kun soitat. Pieni vaiva ja eipä tarvi sit täällä haukkuu isoon ääneen ko. firmaa, ku karhuavat laskuja ;)

Mulla ei mitään ongelmia.
Yleensä mulle tullut paketti 5-6päivässä tilaus päivästä.

Viime viikon tiistaina tilasin televisio klo17 jälkeen ja paketin sain hakea samalla viikolla torstaina klo13:50.
Tuli tekstari torstaina ja olin että :o näin nopeesti. =)

Yhteistyössä