Olipas hauska puhelinkeskustelu..

16.03.2005
876
0
16
Kävin äsken mielenkiintoisen keskustelun puhelimessä ystäväni "Lissun" kanssa..
Lissu: Onko sulle jo tullut minkäänlaista tunnetta siitä kumpi teille on tulossa??
Minä: No ei tässä nyt ole vielä mitään sen selvempää tunnetta..
Lissu: No kai sulla nyt joku aavistus jo on? Onko sulla enempi "tyttöolo" vai "poikaolo"??
Minä: En mä oikeesti tiedä, ei ole tullut mitään selkeätä tunnetta..
Lissu: Onko sulla enempi samanlaisia mielihaluja kuin tyttöä odottaessa vai enempi niitä mitä oli, kun odotit poikaa??
Minä: En mä enää muista mitä mielihaluja mulla on ollut edellisissä raskauksissa..
Lissu: Eiks sulla muka oikeesti ole mitään aavistusta kumpi se vois olla??
Minä: Mulle se on ihan sama kumpi tulee, ei ole toiveita. Mutta jos nyt jotain pitää sanoa niin taitaa mulla olla hiukan enempi sellainen poikaolo.. Vaikea sanoa kun ei oikeasti ole vielä mitään fiilistä asiasta..
Lissu: Ai poikaolo!! No toivottavasti sä et sitten pety kovin pahasti siellä synnytyssalissa jos sieltä sitten syntyykin tyttö!!!

Mä olin ihan että :o :o :o
Multa tais mennä tossa keskustelussa jotain hieman ohi, kun en vieläkään tajua että miten mun aavistus tulevan vauvan sukupuolesta muuttui toiveeksi tulevan vauvan sukupuolesta?? Mä en ymmärrä, en..

Kaikkein eniten mua ketuttaa tässä asiassa se, et nyt tää Lissu puhuu kaikille että mä TOIVON ja ODOTAN poikaa.. |O |O Ja jos tää maha-asukki on tyttö niin aivan varmasti tää Lissu kailottaa kaikille kuin mä odotin koko ajan poikaa ja mikä pettymys onkin saada tyttö.. :headwall: :headwall: Tää Lissu kun on niitä ihmisiä, jotka jonkun asian päähänsä saatuaan pitää siitä ajatuksesta kynsin ja hampain kiinni, eikä auta vaikka rautalangasta vääntäis että ei se niin mennyt!! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:
Kaikkein eniten mua ketuttaa tässä asiassa se, et nyt tää Lissu puhuu kaikille että mä TOIVON ja ODOTAN poikaa.. |O |O Ja jos tää maha-asukki on tyttö niin aivan varmasti tää Lissu kailottaa kaikille kuin mä odotin koko ajan poikaa ja mikä pettymys onkin saada tyttö.. :headwall: :headwall: Tää Lissu kun on niitä ihmisiä, jotka jonkun asian päähänsä saatuaan pitää siitä ajatuksesta kynsin ja hampain kiinni, eikä auta vaikka rautalangasta vääntäis että ei se niin mennyt!! :headwall:
Ai tuota raivostuttavaa ihmistyyppiä. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:

Toiset on tuollaisia.. :/ Mutta opin mä jotain tästä hommasta.. Seuraavan kerran kun joku kysyy multa että onko mulla mitään fiilistä kumpi on tulossa niin mä taidan vastata et musta tuntuu että se on koiranpentu. Mutta me kyllä toivotaan kissanpentua.. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:

Toiset on tuollaisia.. :/ Mutta opin mä jotain tästä hommasta.. Seuraavan kerran kun joku kysyy multa että onko mulla mitään fiilistä kumpi on tulossa niin mä taidan vastata et musta tuntuu että se on koiranpentu. Mutta me kyllä toivotaan kissanpentua.. :whistle: :D
:laugh: Hei, mää käytän tuota samaa kun multa aletaan udella moista. :D :laugh:

Yhteistyössä