olipas eilen "fiksu" isä rannalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
oltiin eilen uimassa kaverin ja muksujen kanssa.

seuraamme liitty vähän väliö varmaan joku 9-10v poika. Ilmeisesti oli erittäin huomionhakuinen, koska koko ajan tartti näyttää jotain meille ja myös muille rannalla oleville. mut joo ei se ollu se pointti..:D

lähettiin pois niin jostain kumman syystä tää poika alkoi heittelemään vettä yhden perheen päälle kastellen pyyhkeet. No olihan se nyt varmasti inhottavaa.

Tää isä sitten hyvä ettei pojan päälle hyökänny, huus " mikä helvetti sua vaivaa, mee helvettiin siitä!!! kastelit mun tyttären pyyhkeen!! HÄIVY SIITÄ!!!"

:/ aikuinen ihminen ja noin huutaa ja kiroo vieraalle lapselle...

Mekin törmäsimme rannalla aikast erikoiseen isään. Olivat lähdossä pois rannalta, mutta pojat halus vielä uida. Isä oli toista poikaa hakemassa rantavedestä kun toinen kirmasi laiturille. Tää isä oli juuri kieltänyt sitä menemästä sinne, ja sitten kun se näki pojan juoksevan sinne, isä huusi "etkö sä saatana nyt tajua".

Oho, pientä ylireagointia perheen isältä, mutta toisaalta ymmärrän, jos sama sälli oli jo monta kertaa häirinnyt muita...
Jos joku 9-10 v muksu tulisi heittelemään vettä meidän päälle, niin saattaisin mäkin karjaista että mitä sä oikein teet?!
Missäs kyseisen häirikön vanhemmat oli? Kotona, kun tuon ikäinen on jo tarpeeksi iso ja fiksu olemaan rannalla itse?

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää on taas tätä. Voi elämä teitä kanoja kun jaksatte kotkottaa ja päivitellä kaikkea näkemäänne :D

Niinpä.. :D Ja olihan sen pojankin käytöksessä jotain omituista, eikö ollutkin ?? :whistle:

Näin munkin mielestä. Mut toki tuo mies olis hiukan nätimmin voinut vierasta lasta ojentaa. Kyllä 9.10 vuotiaalla pitää olla jo jotain tapoja.

Siis kyllä mun mielestä aikuisen kuuluu käyttäytyä aikuisen tavoin,lapselta voi tiedustella että mitä ihmettä hän touhuaa kaataessaan pyyhkeelle vettä,mutta ei pikku pojalle noin puhuta!!Eri asia jos jo jostain teini ikäsestä kyse,eikä sillonkaan kannata toki heidän tasolleen vajota.

Yhteistyössä