Olipahan yö!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villivadelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuulostaa siltä että olet tissivankina niin kuin mäkin.opetin sitkeesti pojun tuttiin vaikkei sitä aluksi huolinutkaan.tarkoitus ei ole että äiti on sidoksissa sänkyyn tissi kytkettynä vauvelin suuhun =) ei siinä rauhallista unta saa ja asento tosiaankin puuduttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
kuulostaa siltä että olet tissivankina niin kuin mäkin.opetin sitkeesti pojun tuttiin vaikkei sitä aluksi huolinutkaan.tarkoitus ei ole että äiti on sidoksissa sänkyyn tissi kytkettynä vauvelin suuhun =) ei siinä rauhallista unta saa ja asento tosiaankin puuduttaa.

Me ollaan kans ihan laitokselta asti yritetty opettaa tuttia...Mutta kun ei niin ei. :snotty:
No jospa tänä yönä jaksais valvoa vauvan kanssa... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Jos ajatellaan,että annan iltatissiä n.21.30 niin mihinköhän aikaan tytöllä olis sitten jo nälkä..Jos huutaa tuntikausia,niin kai sillä nälkäkin tulee.. :snotty:

Uskoisin, että kolmisen tuntia voisi olla hyvä syöttöväli. Itse muistan aikoinaan päättäneeni, että saa tissiä vaikka yhdeltä ja neljältä. KUn oli siihen rytmiin tottunut, niin seuraavaksi jätettiin aikaisempi tissittely pois ja kun sekin sujui, niin sitten se aamuyön viimeinenkin. Hidasta ja aikaa vievää hommaa, mutta mun mielestä lempeämpää kuin kerrasta poikki.

Meillä oli presiis tuollaista kuin teillä. En jaksanut sitä enää ja olin tosi kipeä siitä paikallaan nukkumisesta, joten pidin vauvalle tiukan unikoulun 5,5 kk ikäisenä (söi kiinteitä+velliä yms.). Se meni yhdessä yössä ja yllättävän kivuttomasti. Sen jälkeen kaikki nukkumiseen liittyvä on ollut ihanan helppoa, edelleen. Poika on nyt 3 v.

Alkuperäinen kirjoittaja Perkin Elmer:
Meillä oli presiis tuollaista kuin teillä. En jaksanut sitä enää ja olin tosi kipeä siitä paikallaan nukkumisesta, joten pidin vauvalle tiukan unikoulun 5,5 kk ikäisenä (söi kiinteitä+velliä yms.). Se meni yhdessä yössä ja yllättävän kivuttomasti. Sen jälkeen kaikki nukkumiseen liittyvä on ollut ihanan helppoa, edelleen. Poika on nyt 3 v.

Mimmosen unikoulun? :wave:
Huudattamaan en ala..En pystyis siihen.

Nojuu..Annoin iltatissiä tossa ysin aikaan ja sen jälkeen nostin tytön omaan sänkyyn. (tähän asti nukkunut perhepedissä) Viihty siellä vähän aikaa,kunnes huomas,että aloin hipsiä pois huoneesta jolloinka alko kamala huuto..
Silittelin tyttöä ja rauhottelin.Ei auttanut,huuto vaan yltyi.Otin syliin ja rauhottu siihen..Muutaman kerran toistettiin tätä.
Isin syli ei kelvannut ollenkaan,vaan huuto oli jotain ihan järkyttävää!
Sylissä huusi n45min kunnes nukahti siihen..Laskin hetki sitten omaan sänkyyn.Sinne jäi tutimaan. =)
Eihän se ihan menny niinku suunniteltiin,että nukahtais omaan sänkyyn.Mutta tissille ei nukahtanut! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Nojuu..Annoin iltatissiä tossa ysin aikaan ja sen jälkeen nostin tytön omaan sänkyyn. (tähän asti nukkunut perhepedissä) Viihty siellä vähän aikaa,kunnes huomas,että aloin hipsiä pois huoneesta jolloinka alko kamala huuto..
Silittelin tyttöä ja rauhottelin.Ei auttanut,huuto vaan yltyi.Otin syliin ja rauhottu siihen..Muutaman kerran toistettiin tätä.
Isin syli ei kelvannut ollenkaan,vaan huuto oli jotain ihan järkyttävää!
Sylissä huusi n45min kunnes nukahti siihen..Laskin hetki sitten omaan sänkyyn.Sinne jäi tutimaan. =)
Eihän se ihan menny niinku suunniteltiin,että nukahtais omaan sänkyyn.Mutta tissille ei nukahtanut! :D

Jaa tämä ketju!!
Hurraa!! :flower: :D

Meillä muksut nukkuneet molemmat tissi suussa ja tutti ei kelvannut alkuunkaan, eikä pullo. Mulla on onneksi niin hyvät unenlahjat, ettei se häirinnyt mua. Onko muita lapsia? Ajattelin, jos sinulla päiväunien mahdollisuus, käytä ne ihmeessä1 Kyllä ne aikanaan nukkuu yöt läpeensä, usko pois. En usko kenenkään vauvan huutavan kiusallaan, isompi lapsi eri juttu.
Vanhempana on taas sitten yksi vaihe helpompi, kun ei tarvitse vierottaa pullosta tai tutista :D :hug:

Minä olen liki luullut ettei muilla ole tällaista tissirumbaa =)
Meilläkin imetään ihan muusta syystä kuin nälän takia, toki senkin vuoksi, mutta noin suurimman osan ajasta.
Illat ja alkuyöt ovat kiireisintä aikaa...
Villivadelmaa ymmärrän hyvin.
Meilläkin nukutaan vieretysten ja osa yöstä tissi suussa