Olipa tyydyttämätön tappelu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Tässä pari tuntia sitten haastoin äljäkkeen kanssa riitaa, minkä sainkin aikaiseksi. Kun tietää mistä ärtyy, se ei paljoa vaadi B)
Noh, mä ajattelin sitten kokeilla äljäkkeen taktiikkaa.. joka on usein se, että se menee tyyliin röökille tai jotain, karkuun mun kälätyksiä ja pitää sen jälkeen mykkäkoulua ja leikkii etten mä oo.
Ihan paska taktiikka. Mä hippasin röökille kesken äljäkkeen juttujen, ja kun olin röökillä, tuli aika nasevia vastaiskuja mieleen. Mutta, koska mä nyt kokeilen tätä äljäkkeen taktiikkaa, mun nasevat iskut jäi käyttämättä ja nyt mä joudun vaan istumaan hiljaa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No mitä meinaat seuraavaksi cothis?

En kai ihmeitä. Tossa just kävin röökillä ja totesin äljäkkeellekin, että oli ihan kakka tappelu, mistä se oli samaa mieltä. Eli kai se tykkää jos saa karata kesken mun purkautumisten ja leikkiä sitten etten oo olemassa :D
Munaa jos sais aamuun mennessä niin ois ihan jees :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi elämä. Mä en todellakaan jaksaisi noin kakaramaista käytöstä puolisoltani.

Hevonkukkua, itse teet ihan samaa jos ottaa otsalohkoon ja oot ukkos kans himassa. Sillon haastetaan riitaa että saa johki sitä purettua, tiuskiminen on hyvä esiaste.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No mitä meinaat seuraavaksi cothis?

En kai ihmeitä. Tossa just kävin röökillä ja totesin äljäkkeellekin, että oli ihan kakka tappelu, mistä se oli samaa mieltä. Eli kai se tykkää jos saa karata kesken mun purkautumisten ja leikkiä sitten etten oo olemassa :D

Meet sänkyyn alasti ja kun mies tulee viereen käännät perseen sitä kohti.Meillä heruu aina tolla joka kerta :=)

Varmaan saa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja saat jos osaat pelat korttis oikein:
Meet sänkyyn alasti ja kun mies tulee viereen käännät perseen sitä kohti.Meillä heruu aina tolla joka kerta :=)

Hmm, joo, vaihtoehto. Tai sit jos lähtis vaikka tohon olkkariin kekkaloimaan ja tiputtais housut, että hupsista kuis ne nyt noin lähti jalasta ja perse pystyssä siinä heiluttais hanuria :xmas:

Voi elämä. Mä en todellakaan jaksaisi noin kakaramaista käytöstä puolisoltani.

Hevonkukkua, itse teet ihan samaa jos ottaa otsalohkoon ja oot ukkos kans himassa. Sillon haastetaan riitaa että saa johki sitä purettua, tiuskiminen on hyvä esiaste.
Noup. Enkä siedä moista mieheltänikään. Enkä muiltakaan läheisiltä. Sitä kiukkua voi purkaa vaikka nyrkkeilysäkkiin tai juoksulenkille lähtemällä, mutta mä en jaksa kuunnella aiheetonta vittuilua. Joo, toki se on ihan inhimillistä ja ymmärrän että kiukkuisena tulee tiuskittua, mutta mulla on täysi oikeus panna sellaiselle piste.

Noup. Enkä siedä moista mieheltänikään. Enkä muiltakaan läheisiltä. Sitä kiukkua voi purkaa vaikka nyrkkeilysäkkiin tai juoksulenkille lähtemällä, mutta mä en jaksa kuunnella aiheetonta vittuilua. Joo, toki se on ihan inhimillistä ja ymmärrän että kiukkuisena tulee tiuskittua, mutta mulla on täysi oikeus panna sellaiselle piste.

Daa, niinhän meillä jokaisella on oikeus laittaa se piste.
Tässä sulle monta ......................................................

:laugh: meillä ukko tekkee sammaa, että painelee tupakille ja sieltä tullessa on mykkäkoulu. Mut jos mie kokeilen sen taktiikkaa ja tuun sisälle minun mäkätys jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.... Yleensä siihen asti että kysyn jotaki vihasena ja mies on hiljaa ja yhtäkkiä havahtuu ja kysyy multa "Täh?" Eli ei oo ees kuunnellu. Sitte vasta alkaa minun mykkäkoulu. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
:laugh: meillä ukko tekkee sammaa, että painelee tupakille ja sieltä tullessa on mykkäkoulu. Mut jos mie kokeilen sen taktiikkaa ja tuun sisälle minun mäkätys jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.... Yleensä siihen asti että kysyn jotaki vihasena ja mies on hiljaa ja yhtäkkiä havahtuu ja kysyy multa "Täh?" Eli ei oo ees kuunnellu. Sitte vasta alkaa minun mykkäkoulu. :snotty:

Mahtava tyyli teillä :laugh:

Yhteistyössä