Olipa tylsät alennusmyynnit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jellonainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jellonainen

Aktiivinen jäsen
22.07.2007
13 143
3
36
H&M, Lindex, Kappahl, Cittari ja HalpaHalli kierretty, eikä mukaan tarttunut kuin pitkähihaiset paidat 4- ja 6-vuotiaille, lyhythihainen paita 6-vuotiaalle ensi kesäksi ja paita minulle. Varsinkin lapsille tuntui olevan hirmu vähän vaatteita alessa, ja vielä vähemmän sellaista perusvaatetta, esim. trikoopaitoja ja joustavia housuja. Höh.

H&M oli tosi vähän, mutta yhden helinäkeijupaidan fanille löysin ja sitten normaalihintasia paitoja otin muutaman. Anttilasta löysin reimatec keväthaalarin 40e ja ihan tyytyväinen olin saldoon.

Mää löysin aivan hulluna ihania vaatteita 2 ja 4v. tytöille. Paras saldo oli Lindexillä Muumia, Bamsea, juhlamekkoja, hameita, yökkäreitä, t-paitoja, printtipaitoja, housuja, sukkia ja vähintään -50% ja aika moni oli jopa -70%. KappAhlissa oli myös muutama hame, mekko, pusero, muttei niin hyvät alet.

Anton&Ninassa ei mitään. H&m_ltä yhdet housut löysin.

Alkuperäinen kirjoittaja 160? meni vaikka -50%:
Te ootte liian myöhään liikenteesä H&Mllä teki ennen joulua hyviä ale löytöjä...

Ennen joulua minäkin löysin Ideaparkista ihanan Hello Kitty -paidan esikoiselle (paidassa kultainen Hello Kitty, jolla keijunsiivet) 7 eurolla. Sama paita oli tänään Veskan H&M:ssä normaalihintainen. Eli nähtävästi aletuotteet vaihtelevat myymälöittäin.

Enpä minäkään oikein mitään löytänyt. Sunnuntaina varsinkin KappAhlin alerekissä ei ollut kerrassaan yhtikäs mitään. En tiedä alkoiko siellä kunnon ale vasta myöhemmin. Mutta paria paitaa lukuunottamatta lapsille en löytänyt oikein mitään.

Myöskään nettikaupoista en oo tilannut yhtään mitään tähän mennessä.

Alkuperäinen kirjoittaja äärimmäisen tyytyväinen:
Mää löysin aivan hulluna ihania vaatteita 2 ja 4v. tytöille. Paras saldo oli Lindexillä Muumia, Bamsea, juhlamekkoja, hameita, yökkäreitä, t-paitoja, printtipaitoja, housuja, sukkia ja vähintään -50% ja aika moni oli jopa -70%. KappAhlissa oli myös muutama hame, mekko, pusero, muttei niin hyvät alet.

Anton&Ninassa ei mitään. H&m_ltä yhdet housut löysin.

Niin ja tilasin vielä Ellokselta mihelle ja itselleni Esprittiä.

Ainoa alelöytö minkä tein oli Ticket toppapuku 45? netistä. Muuten tarjonta on ollu tosi huonoa. H&M:lle on tullu semmonen tyhmä rekkisysteemi että rekissä lukee esim 15? sit kaikki vaatteet siinä maksaa sen verran mut alkuperäinen hinta on voinnu olla vaikka 15,50?. Kaipaan niitä isoja -50% tai -70% kylttejä. Paljon näkee myös -30%.. anteeksi mutta se ale ei riitä ainakaan mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Riepuja:
Ainoa alelöytö minkä tein oli Ticket toppapuku 45? netistä. Muuten tarjonta on ollu tosi huonoa. H&M:lle on tullu semmonen tyhmä rekkisysteemi että rekissä lukee esim 15? sit kaikki vaatteet siinä maksaa sen verran mut alkuperäinen hinta on voinnu olla vaikka 15,50?. Kaipaan niitä isoja -50% tai -70% kylttejä. Paljon näkee myös -30%.. anteeksi mutta se ale ei riitä ainakaan mulle.

Mistä löysit ticketin 45eurolla??!

Alkuperäinen kirjoittaja Riepuja:lle:

Ticket to heavenin omilta sivuilta..

Minä taas inhoan esim. Cittarin kylttejä "tästä (pienellä ) alk. 2 euroa". Se tarkoittaa sitä että saattaa siellä jokin rätti olla sen 2 euroa, mutta suurin osa vähintään kympin.

Ja -30%-rekit minäkin kierrän, se on melkein yhtä tyhjän kanssa.

Eli siis tanskasta? Vai oliko ne tanskalaisia...p

No minä olen tyytynyt sisävaatteissa -20/-30% aleihin. Kuitenkin se on enemmän kuin normaalihinta myöhemmin.

Valikoima tylsä. Parit toppapuvut löydetty sentään. Jokuset sisähousut ja trikoopaidat löydetty nettikaupoista. Tampereen lastenvaatekaupat kierretty ja saldo on ankea. Stokkalta villatumppuja varastoon. Marimekosta paita ja kahdet sukat ja noiden lisäksi toiset sukat&kauluspaita. Eikä tuosta valikoimasta mikään lisäale auta, kun ei ole mitään nättiä ostettavaksi.

Te ootte vaan nirsoja :D Mä olisin vaik uusinu vaatekaapit tänää, mut en viittiny ostella ku ei kauheasti tartte. ja olis se lompakon pohjaki vastaan tullu vaik alesta oliski.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Te ootte vaan nirsoja :D

Tottakai. Mutta minkä ihmeen takia poikien osastoilla tarjotaan pikkupojille harmaata, sinistä, harmaata ja isojen poikien rumia printtejä.

Ja Kappahlissa 128 cm on jo "isojen tyttöjen" koko, ja sielläkin pääväri näkyi olevan musta. En sitten löytänyt eskarilaiselle yhtään mitään, edes normaalihintaista.

Outo juttu. Kävin siellä Outletissä eilen ja halvin TTH oli alennettuna 770 kruunua eli noin 100 euroa.

Yhteistyössä