Olipa tosi helppoa tottua tähän laihduttamiseen! Kolmas viikko menossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Läski

Vieras
enkä puhu siis kokemuksen syvällä rinta-äänellä, mutta kun on kokeillut kaikkea, vähähiilarinenkin oli hyvä aikansa, niin todellakin, kun syö tasaisin väliajoin niin tulee syötyä vähän. Harvoin tuli syötyä vähähiilarisellakin mut teki silloinkin aina välillä mieli jotain. Kun nyt olen syönyt kiloklubin mukaan niin voin syödä mitä vaan ja nopeasti oppi valitsemaan oikein. Näinkö helppoa se laihduttaminen onkin? Eikä tarvitse nälkää nähdä.

Kyllä, se on helppoa kun siihen pääsee sisään. Mä olen aloittanut Kiloklubissa tammikuussa ja oikeanlaiset valinnat ruokakaupassa tulee jo ihan luonnostaan. Ei tarvitse kärvistellä karkki- tai sipsihyllyllä kun ostoskori on jo täynnä kaikkia ihania hedelmiä ja vihanneksia.

En tiedä mitä Kiloklubi sisältää, mutta turha nälkää on nähdä.
Paras ja pysyvin tulos tulee hitaammin, ei kärsien.
Opetellen uudet tavat jne.
Jos syö muutaman viikon jotain pirtelöitä, mitä hyötyä niistä on jos et jatka sitä loppuelämääsi.

paino on tippunut nyt neljä kiloa, ja siis minulle oli yllätys tuo että kun syö tasaisesti niin ne mieliteotkin sitten jäävät pois. Voi sano ei herkuille ja vaikka katsoa vierestä kun joku syö jotain hyvää.

Minusta tuntui, että kalorimäärää tuolla jos katsoin niin pitää syödä paljon!! Paljon enemmän mitä nyt jos siis pysyy vähärasvaisella jne linjalla..
Päivän kcal määrä oli yli 1500! Miten mahollista?!

Yhteistyössä