Olipa taas puhelinmyyjä!:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Jostain lehdestä soitteli,ensin oli niin "mukavalla asialla" soittelemassa, tooosi edullisesti jotain lehteä siitä litaniasta..No,se luetteli niitä lehtiä ja selitti jotain, siinä vaiheessa koitin jo sanoa että kiitos mutta ei kiitos, ei kiinnosta nyt, niin jopa ääni kiristyi ja alkoi "Nonii, valitse nyt se lehti..."
Läppäsin luurin kiinni.

Jotkut sentään uskoo kun sanoo että ei kiitos, toivottavat vaan hyvää päivänjatkoa tms. mut tommoset on vähä pelottaviakin jo :/

Mulle kaupattiin äsken vauva-lehtee!! Jymy-tarjous kaikille 80-LUVULLA syntyneille! Oli mies myyjä (en nimeä kuullut), mutta joka tapauksessa, sanoi, että niin JUURI SE entinen jääkiekkoilija! :D Siinä vaiheessa loksahti suu auki, että kuulinko oikein! Kaikkee nekin yrittää! Ei hullaantunu tää kotiäiree tilaaman kiekkoilijalta kuitenkaan, vaan jätti mokoman yksinään höpisemään. :D

olin viime kesänä kaksi viikkoa puhelinmyyjänä töissä, siellä painotettiin kokoajan että periksi ei saa antaa, pitää olla törkeä jos täytyy ja pitäs vaan jaksaa inttää pidempään kuin langan toisessa päässä..
älytöntä touhua, siksi hommat äkkiä lopetinkin :laugh:

Mulle soitti viime viikolla Lasten oma kirjakerhosta ja oli kyllä sellainen myyjä, että huh huh!
Ei millään hyväksynyt kohteliasta "ei kiitosta" vaan jankkasi ja jankkasi. Lopulta mulla paloi hermo kun äijä kävi arvostelemaan kuinka laiska olen kun en jaksa viedä palautuspakettia postiin jos en kirjoja halua ja oli sitä mieltä, että saman kirjakerhon 15 vuotta vanhat kirjat on vanhentuneita eikä niitä voi lapselle lukea. Sanoi myös, että "Sä vaan sanot, että teillä on paljon kirjoja. Oikeasti teillä on pari jotain säälittävää kirjaa siellä hyllyn nurkassa" :D Mä lopulta haistatin sille myyjälle V**** ja paiskasin luurin kiinni :kieh:

en ole ollut lehtimyyjänä mutta puhelinmyyntihommia tein 5kk. uskokaa vaan että haluaisi olla kohtelias ja uskoa ekasta kiellosta mutta ei! Ei voi, potkut tulee. Siellä on kuulkaat kova preppaus, ja harjoittelu ja kaavat, kuinka pitää toimia. Valvotaan puheluiden määrää, kestoa, myynnin määrää ym. Se on rankkaa työtä!

Yhteistyössä