Olipa reissu!

Tänään on taas tapahtunut ja päätinpä sitten kertoa siitä eteenpäin :)

Mun mieheni vei tänään tuon keskimmäisen lapseni isänsä kotiin klo 12 jälkeen koska exäni on perheensä kanssa lähdössä risteilylle ja ottivat tän 4vuotiaan mukaan.
No minä lähden kolmelta sitten vanhimman ja nuorimman lapsen kanssa Hakunilaan koska vanhin halusi mennä mummille joten teimme treffit sinne ja samalla pääsin kauppaan.

Kaupassa sitten soitti tuo exäni vaimo hädissään että pääsenkö mitenkään sinne ja sinne klo 16, katsoin kelloa joka oli puoli neljä ja sanoin etten voi.

No nykyinen vaimo meni paniikkiin, he olivat bussilla menneet heiltä rautatientorille jonka toinen päätepysäkki on noin kilsan päässä mistä me asutaan. Hänellä oli jääny laukku missä matkaliput ja matkarahat bussiin.

Hän hyppäsi rautatientorilta sitten taksiin, mutta kun ei ollut varma ehtivätkö he niin minä jätin ostokseni kauppaan ja läksin taksiasemalle, pääsin sitten just sopivasti ennen sitä bussia päättärille, sain laukun, sitten se bussi lähtikin jo odotin muutaman minuutin ja exän vaimo kurvaa taksilla, nappasin laukun sille ja lähtivät samantien.

En oikeasti tienny mitä olisin tehny, tiedän että he olivat odottaneet tota reissua ja tiedän että poikani varsinkin niin tulisi surulliseksi jos ei olisi päässyt.
Nyt he kuitenkin ovat turvallisesti laivassa ja onneksi =)
Oli vain niin paha mieli että mitäs jos eivät ehdikkään niin pakko oli taksilla lähteä kanssa paikan päälle

jensku
Ihana kuulla tai pikemminkin lukea täältä pitkästä aikaa, että joku kertoo lämpimin ajatuksin exän puolisosta eikä mainitse pahalla sanalla exää koko jutussa.

jensku
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Ihana kuulla tai pikemminkin lukea täältä pitkästä aikaa, että joku kertoo lämpimin ajatuksin exän puolisosta eikä mainitse pahalla sanalla exää koko jutussa.
no me ollaan ystäviä ja exän puolisokin on tällä palstalla
:LOL:
No mutta tajusit varmaan mun pointin, kun täällä niin usein saa exät kuraa niskaansa niin huolella...joskus varmaan ihan aiheettakin jne. Ja harva antaa exänsä nykyisestä puolisosta mitään positiivistä sanaa.
Meillä on kans exän kans ihan hyvät välit ja molempien nykyisetkin puolisot tulee toimeen keskenään...ja jopa tuntevat entuudestaan. Pienet on piirit....'

Niin käy munkin exän puoliso täällä joskus. :D Ai niin ja mulla on hänen autonsa nyt lainassa. :xmas:

s
Kyllä, tosi mukavaa kun lasta ei ympäröi toisiaan vihaavat ihmiset.

jensku
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Onko sulla kolmelle miehelle lapsia?
Niin tai sitten isä otti vain toisen/yhden lapsista mukaan risteilylle...ensi kerralla sitten toisen vuoro.

Tosiaan en ees tiedä monta lasta ap:lla on.

Ja toisekseen mitä väliä vaikka oiskin kolmelle eri miehelle...

tarinahan omalta osaltani jatkuu vielä niinkin että tän takia mun kauppa reissuni keskeytyi, eikä muutenkaan ollu rahaa omalla tilillä parin päivän ruoka ostoksiin niin piti sitten tulla takas kotiin, mainitsin naapurille ton tarinan niin hän sit otti meidät kyytiin niin päästiin kauppaankin loppujen lopuksi.
Mut ennen tota matkaa mulle kävi unohdus myöskin.

Mulla on tapana jos lähden niin ettei mies ole kotona niin terassin kautta kun rattaat ovat siellä. kierrän rattaiden kanssa etupihalle ja menen sisälle laittaa terassin oven kiinni.
nytkin menin mutta otin vain avaimet. huristeltiin meidän talon ohi bussilla ja huomasin että se saakelin ovi oli jääny auki, eikun vain soittoa naapurille niin hänen tyttönsä kävi laittamassa oven kiinni.

Että mikä oikein vaivaa kun unohtelee joko lukita oven tai laukun unohtaa bussiin

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Onko sulla kolmelle miehelle lapsia?
Niin tai sitten isä otti vain toisen/yhden lapsista mukaan risteilylle...ensi kerralla sitten toisen vuoro.

Tosiaan en ees tiedä monta lasta ap:lla on.

Ja toisekseen mitä väliä vaikka oiskin kolmelle eri miehelle...

syy tähän on tosiaan se että vanhin lapsi pääsi jo keväällä ja toinen ei

Yhteistyössä