Olipa rankat 3tuntia!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PikkasenPyöree

Vieras
Äiti tuli kyläileen, ja mä en vaan jaksa sen seuraa!!
Äiti on alkoholisti ja on erittäin väkivaltaisessa suhteessa. Mä en vaan pysty katteleen sitä, kun se on aina ihan mustelmilla ja naama turvoksissa |O

Nytkin kun se tuli käymään, niin ensimmäisenä kysyi onko mulla mitään juotavaa, annoin sitten yhden lonkeron sille. Seuraavaks ruinas tupakkaa. Sitten pyysi rahaa lainaks, että saa haettua itelleen muutaman siiderin! Olis halunnu jäädä tänne yöksi, mutta pyysin lähtemään kotiinsa.

Nyt sitten on jokseenkin paska fiilis!

No voihan harmitus :( No, hän on äitisi, ja varmasti toivoisit hänelle parempaa. Mutta hän on aikuinen nainen, ja et voi häntä muuttaa... Kunnes hän itse haluaa...

Jaksuja sulle!

Onneks mun vanhemmat asuu 400km päässä ja juuri tuo on yksi hyvä syy. Tosin meillä isä alkkis ja en kestäisi enää yhtään päivää häntä samassa kaupungissa. Selvinpäin on ihana, mut kännissä jotain ihan muuta...ainakin aikoinaan oli ja siitä ei sen enempää. Tekisin sinuna selvän eron, että kännissä ei kyläillä ja PISTE!

Avaan sontsan jo valmiiks...

Mä en enää jaksa edes toivoo sille parempaa. Kuolis pois! Se pelkää itekkin niin paljon olla sen äijän kanssa, mutta ei se siitä eroonkaan pääse! Monta kertaa ollu jo sairaalassakin, kun hakattu niin pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:

Mä en enää jaksa edes toivoo sille parempaa. Kuolis pois! Se pelkää itekkin niin paljon olla sen äijän kanssa, mutta ei se siitä eroonkaan pääse! Monta kertaa ollu jo sairaalassakin, kun hakattu niin pahasti.

Et sä voi asialle juuri mitään. Mun isä hakkas mua, äitiä ja siskoa 70-90-luvulla, mut nyt se on taaksejäänyttä elämää. Isä on huonossa kunnossa....Sun äitillä ilmeisesti uusi mies? Etpä voi juuri muuta kun jutella äitisi miehen kanssa/äitisi kanssa(kun on selvinpäin) ja toivoa parasta.

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:

Et sä voi asialle juuri mitään. Mun isä hakkas mua, äitiä ja siskoa 70-90-luvulla, mut nyt se on taaksejäänyttä elämää. Isä on huonossa kunnossa....Sun äitillä ilmeisesti uusi mies? Etpä voi juuri muuta kun jutella äitisi miehen kanssa/äitisi kanssa(kun on selvinpäin) ja toivoa parasta.

Joo, uusi mies on. Eikä sille äijälle kannata puhua, koitettu on! Pari kertaa on ollu jo tiilenpäitäkin lukemassa äitini pahoinpitelyistä! Mutta elämä on! Mä vaan en halua itteeni stressata enempää tällä jutulla |O

Yhteistyössä