Olipa karua kuultavaa neuvolassa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VatkuliPalli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VatkuliPalli

Vieras
Sf-mitta alakäyrillä eli viimekuussa oli 26 ja nyt 29. Elikkä alas on tultu ja ne supistuksetkin tähän vielä. Sano se neuvolassa että ala henkisesti valmistautumaan siihen että vauva tulee ihan lähipäivinä ulos. Ja sitten se että jos viikon sais pidettyä niin olis tosi hyvä mutta sen jälkeen tulee jos on tullakseen...

On niin surkeee olo kun ei yhtä pientä ihmistä saa sisällään pidettyä tarpeeksi kauaa... ajelin autolla puolituntia ihan pientä lenkkiä ja mietin että miten tässä nyt näin voi käydä. Onko se mun stressi kaikkeen syypää vai mikä mättää??? :ashamed:

Mulla oli noin esikoisesta. Lääkärit ja muut oli ihan varmoja että keskosena syntyy.. Toisin kävi, käynnisteltiin pari päivää 9pvää lasketunajan yli.. Ja näin jo viikolta 22 asti oli.

Onko mitkä viikot?
Meidän tyttö syntyi vkolla 36 pienikokoisena(istukka toimi vajaasti).
Mitään en olisi voinut tehdä, että olisi kauemmin masussa kasvanut!
Älä sinäkään itseäsi suomi. Vauva tulee tälle puolelle jos on parempi vauvalle ja jatkaa kasvuaan täällä :hug:

No eihän tuo nyt mitään vielä tarkoita!
Ei se neuvolatäti voi millään tietää että vauva syntyy kohta. Katsotaan vaan niin valitat täällä kesällä, että yli meni :D :saint:
TYPERÄ neuvolatäti.

Alkuperäinen kirjoittaja VatkuliPalli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
paljonko sulla on viikkoa?

Ikinä en muista merkata siis 33+1
ja ainakin neuvolassa olivat huolissaan kun noin on pudonnut ja sen näkee ulospäin että on alaspäin maha tullu...

hei, mulla oli 3 lapsista lähtökuopissa 2kk ennen syntymää, mulla paikat monta senttiä auki ja limatulpatkin meni. 2 meni yli LA:n.
joten mitään se ei kerro kuule se pelkkä mitta.
onko jotain muuta häikkää?

ja ainakin neuvolassa olivat huolissaan kun noin on pudonnut ja sen näkee ulospäin että on alaspäin maha tullu...

siis mikä on pudonnu? jos viimeksi oli 26 ja nyt 29 niin kasvanuhan se on.

Mullakin tuli alaspäin jo pari viikkoa ennen synnytystä ja en nyt ulkoota muista mutta pieni oli sf-mitta koko ajan.

Esikoinen muuten syntyi noilla viikoilla ja heti hengitti itsekseen. Ainoa "haitta" oli pieni paino, joka sekin parissa viikossa lähti kunnolla nousuun.

Rauhassa vaan, nautit jokaisesta päivästä :wave:

siis mikä on pudonnu? jos viimeksi oli 26 ja nyt 29 niin kasvanuhan se on.

Käyrässä jäänyt jälkeen paljon kun ilmeiseti pitäisi olla jo yli 30 reippaasti...

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mites jos rauhottuisit(hyvä juu sanoa) stressihän lisää supistuksia tunnetusti.

nii in. no mä täällä rauhottelen itteeni ja menen syömään sitä jäätelöö :D
Se oli varmaan se tyyli ku neuvolassa puhu että kohta se tulee ja muutenkin elämässä aika paljon stressattavaa niin vaikuttaa kai sekin.... :snotty:

Yhteistyössä