Olipa järkky ulkoilu:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhhuh...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhhuh...

Vieras
lasten kans 4 ja 2v oltiin ulkona. yhtäkkiä 2v poika pysähty kolmen nuren tytön luona ja sanoi vittu naanana:O olin ihan että mitä, en ite edes älynny... mistä oikeesti kuullut tuollaista ja miten jsutiin siinä sano:/ vähän nolo.... oikeesti, miten se justiin siinä..ite olin eka että mitä se sano ja sitten nauru pääsi ja sitten yritin että ois hiljaa niin alko vaan enemmän huutaan vittunaanaana:/

no siis en ehkä muuten niin järkkyis jos ennenkin ois tollasia sanonu mutta tuo tuli mulle oikeesti ihan puskista:O ja nolo kun meni niiille tytöille sanomaan ja vielä ylty kun tytöt nauro:/ että juu osaa meijänkin poika näköjään kiroilla ja vielä 2vuotiaana...

lasten kans 4 ja 2v oltiin ulkona. yhtäkkiä 2v poika pysähty kolmen nuren tytön luona ja sanoi vittu naanana:O olin ihan että mitä, en ite edes älynny... mistä oikeesti kuullut tuollaista ja miten jsutiin siinä sano:/ vähän nolo.... oikeesti, miten se justiin siinä..ite olin eka että mitä se sano ja sitten nauru pääsi ja sitten yritin että ois hiljaa niin alko vaan enemmän huutaan vittunaanaana:/

Eihän sen 2v oo tarvinnu kun vaik kaupassa kuulla nuo sanat ja nyt niitä kokeili. Se että kotona ei kiroilla, ei takaa sitä ettei tenavat sitä kuule ja suustaan päästä. Ei siitä ny kannata järkyttyä, omani kohdalla toimii parhaiten se ettei oo kuulevinan joten se ei saa kaikua puheilleen.

Yhteistyössä