Olipa halpa takki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kävin lomareissulla Reiman tehtaanmyymälässä. Tuli ostettua yhtä sun toista, enkä etukäteen miettinyt mitä ostokset maksaa yhteensä. Kssalla vaan mietin, et menipä taas paljon rahaa. Kotona aloin katsoa kuittia ja totesin, että kassa oli unohtanut rahastaa Reiman toppatakista, jonka hinta 30 eur (alessa). Matkaa sinne tehtaanmyymälään on sen verran paljon, että en voi enää lähteä asiaa selvittämään. Ja kassan mokahan se oli. Toinen löi hintoja koneelle ja toinen pakkasi ja samalla joku muu asiakas kyseli jotain. Epähuomiossa toinen myyjä varmaan pakkasi takin liian aikaisin pussiin. Tulipa halvaksi ensi talven takkihankinta. :)

tää saakin jotkut huutaan että tuohan on varastamista mutta tottahan se on että kassan moka ja mitä sitä sitten kaukaa enää uudelleen meniskään.asiaa oikaseen.
mikäs siinä...aina tollaset rahan säästöt on mukavia!!

Ei tarvis musta mennä takas vaikka naapurissa olis. Vahinkohan se oli, eikä edes ostajan oma. Ei ole kenenkään pussista pois tollaset pikkujutut. Mä muuten varastin kerran vahingossa tamponeja. Mulla oli kädet täynnä tavaraa (eikä koria ) ja olin laittanu tamponipaketin kainaloon, jotta se pysyis mukana. Kassalla huomasin, että mulla on hirveä kiire bussiin ja maksoin nopeesti ja lähin juoksee. Hälärit soi ja joku huusi "hei odota", mutten tajunnut että mun takia. Ehdin bussiin ja siellä huomasin, että mulla on se tamponipaketti vieläkin kainalossa. Noloa!

Alkuperäinen kirjoittaja pör:
Niin just ja vaikka se myymälä sun lähellä oiskin niin et sä menis siitä asiasta sanomaan.

Tota, mulla on sinne matkaa yli 200 km, eikä ole mitään asiaa sinne pitkään aikaan. Samalla kun lomailin siellä päin, kävin myymälässä. Mitä mun sun mielestä pitäis tehdä? Laittaa takki paluupostina takaisin sinne vai pyytää puhelimitse tilinumero mihin voin ostokseni maksaa? :kieh: Mielestäni en varastanut sitä, jos kerran annoin sen kassalle. Ehkä siinä kohtaa töppäsin kun en heti autossa tarkistanut kuittia, mut kahden pienen lapsen kanssa oli muutenkin häslinkiä. Ei tullut mieleenkään alkaa mitään kuitteja katsoa. Heitin vaan kassin äkkiä takalaatikkoon ja jatkettiin matkaa.

ja kun katteleen niitten välihaalareitten laatua Reimalla niin jo kahdella frendin mukulalla kainaloissa peukun kokoiset reiät kainaloissa vaikka käytöss tän kevään semmoi 1-2 vee muksuilla... :whistle:

Tuli halvaksi kyllä se takki, muista vaatteista perittiin kuitenkin maksu.

Tulisihan sinulle kuluja ja veisi aikaa ja vaivaa, jos rupeaisit maksua selvittämään. Onnekas vahinko.

Alkuperäinen kirjoittaja laatua i doubt...:
ja kun katteleen niitten välihaalareitten laatua Reimalla niin jo kahdella frendin mukulalla kainaloissa peukun kokoiset reiät kainaloissa vaikka käytöss tän kevään semmoi 1-2 vee muksuilla... :whistle:

Kannattaa laittaa palautetta reimalle. Jos uudet puvut saavat varmasti korvausta, jos pukuja on oikein huollettu.

Yhteistyössä