Olipa aamu. Kai olen huono äiti, mutta nyt en jaksa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono huono äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono huono äiti

Vieras
Olen hoitoalalla ja teen 2-vuorotyötä. Eilen oli rankan työputken kuudes päivä ja tänään yksi vapaapäivä ennen vkl työvuoroja. Mies veti herneen nenään kun sanoin että 1½v voisi mennä kuitenkin tarhaan, olen tosi väsynyt. Kolme viimeistä päivää olen ollut töissä vajaamiehityksellä (viidestä hoitajasta kolme poissa eikä sijaisia). Lisäksi olen raskaana rv30 ja nyt tunnen että kaikkien kannalta on parasta että lepään vähän (pesen siis pyykkiä ja siivoilen). Miehen mielestä minun olisi pitänyt olla nuorimmaisen kanssa kotona, tarkemmin kun miettii niin helpommalla siinä olisi päässyt. Mies kuitenkin vei lapsen tarhaan ja nyt minä olen häiriintynyt, itsekäs akka. Ei jaksa liiemmin edes ajatella. Itkettää vaan kaikki paska.

Mietippäs nyt ensin kuinka sun miehes puhuu sulle! Siis jos olet "häiriintynyt, itsekäs akka" miehesi mielestä. Mä en kyllä ikinä hyväksyisi tuollaisia puheita.
Mutta noin muuten, niin mun mielestä sulla on kyllä ihan oikeus viedä lapsi hoitoon. Raskaus verottaa voimia ja ihan raskaudenkin kannalta on hyvä levätä. Siis nimen omaan olisit voinut levätä tämän päivän.
Voimia sulle!

mun mielestä voit kyllä ihan hyvällä mielellä levätä nyt.. Selität ukolles illalla, että nyt vaan oli sellainen tilanne, että sun oli pakko saada itsekin levätä välillä!

Tyhmiä puhuu mies. Tottakait tuollasessa tilanteessa lapsi hoitoon. Miksi olet taas raskaana? Tilanne ei siitä varmaan helpotu? Mutta toki jotkut haluaa lapset pienellä ikäerolla ja se on ok.

Yhteistyössä