Kävin autokoulussa ajotunnilla 9-10. Anopin piti tulla puolelta että ehdin ajoissa. Tuli varttia vaille poikaystävänsä kanssa autolla. Myöhästyin viis minsaa ajotunnilta ku pyörällä poljin ja esikkoki piti viedä eskariin. Ajotunti meni kivasti, käväsin sen jälkeen pikasesti kirjakaupasta kirjekuoria ja olin kotona 10.15. 2v9kk täällä kanteli tyhjää lapinkulta-tölkkiä. Laitoin kaappiin. Kohta se anopin miesystävä toi toisen kaljatölkin ja alkoivat tekemään lähtöä. Naureskeli siinä, että "taas saa mieheni 15 senttiä ilmasta rahaa jotta rapsahti. ihan kuin peliautomaatti!" EN KESTÄ! |O En halua että minun lapset näkee juomista. Siinäkin on jo liikaa että näkevät joka ilta isänsä kädessä koffin tölkin... Kukaan ei usko mitään mitä minä sanon. Minkä helvetin takia se miesystävä pitää ottaa mukaan aina kun sillä ei ole työmatkaa, kun se aina vapaapäivinään näköjään alottaa juomisen jo aamulla?! :|
Ihanahan se on kun anoppi niin mielellään hoitaa lapsia. Hyvähän se on että toipui vuodessa miehensä kuolemasta ja otti uuden miehen vuos sitte. Pidin sitä ihaan hyvänä miehenä, mutta mieli muuttu nyt kesällä kun se piti jokainen vapaahetki ryypätä ja anoppi tietenki seuraksi ku ei sillä mitään muutakaan tekemistä ollu ku on ollu jo iät ajat lomautettuna. Kukaan muu ei enää edes kestäny olla meidän kesäpaiassa kun ne oli siellä aina tuhannen tuiterissa.... Anopin ja sen miesystävän meno alkaa muistuttaa oman äitini ja sen miesystävän menoa ajalla jolloin olin teini. Ja mitä siitäki seurasi?! :kieh:
Ihanahan se on kun anoppi niin mielellään hoitaa lapsia. Hyvähän se on että toipui vuodessa miehensä kuolemasta ja otti uuden miehen vuos sitte. Pidin sitä ihaan hyvänä miehenä, mutta mieli muuttu nyt kesällä kun se piti jokainen vapaahetki ryypätä ja anoppi tietenki seuraksi ku ei sillä mitään muutakaan tekemistä ollu ku on ollu jo iät ajat lomautettuna. Kukaan muu ei enää edes kestäny olla meidän kesäpaiassa kun ne oli siellä aina tuhannen tuiterissa.... Anopin ja sen miesystävän meno alkaa muistuttaa oman äitini ja sen miesystävän menoa ajalla jolloin olin teini. Ja mitä siitäki seurasi?! :kieh: