Olinko mielestänne jotenkin tyhmä ja hullu kun, (puhalluttamisesta tuli vaan mieleen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Martsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Martsuli

Vieras
Joakus olin kavereiden kanssa viettämässä iltaa ja olin alottanu juomaan olutta jo autontakapenkillä kun kuskin pitikin lähteä kotiin ja siinä olis sitten poliisit kaupan pihalla ja päätin että no perkule mä alan kuskiks ja sanoin kavereille että viekääs mut tohon kaupan pihalle. Kaverit siinä äimisteli että "et kai sä mee noille poliiseillle sanomaan että sä kuskina meinaat olla" :o No tottakai menin puhalluttamaan itteni kun olin kaks kaljaa juonu pikkuhiljaa siinä ja meinasin että uskaltaako lähtee ja näytti 0.4 ja poliisit sano että voi alkaa kuskaamaan.

Ihmettelin sitä että meinasko ne mun kaverit ihan oikeesti että olisin kännissä lähteny niitä kuskailemaan ympäri kaupunkia :o Mä en todellakaan haluais kenenkään kuolemista kontolleni siks että ajelin kännissä :ashamed: Ilmeisesti heitä se ei olis haitannu... Eipä oo mua kauheesti kuskiks pyydetty ku vaadin turvavöitä pitämään just sen takia jos jotain sattuu. Hulluja ne on...

Me yritettiin kerran railakkaan juhannuksen jälkeen saada puhaltaa, että olisimme varmoja että kuskit on ajokunnossa jotta pääsisimme kotiin.
Poliisit totesti, että ei riitä resurssit puhalluttaa kaikkia halukkaita :o

Mutta siis fiksusti tehty, ap!

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Me yritettiin kerran railakkaan juhannuksen jälkeen saada puhaltaa, että olisimme varmoja että kuskit on ajokunnossa jotta pääsisimme kotiin.
Poliisit totesti, että ei riitä resurssit puhalluttaa kaikkia halukkaita :o

Mutta siis fiksusti tehty, ap!

Mitä!? :o Kyllä niidet täytyy puhalluttaa jos kysymään tulee...
Ei sen puoleen että ne poliisit katto mua kieroon ku menin siihen ku tulin takapenkiltä, känniset huuteli toisilleen siellä autossa ja musiikki soi niin hemmetisti... Luuli varmaan että mäkin olin ihan perseet olalla :D :D

olen ajanut itseni pois mökiltä (matkaa 7km) pikkuisessa huppelissa, siis kaks siideriä useamman tunnin aikana nauttineena enkä katso sitä vääräksi. viimeisen juomisesta oli kulunu ainakin 3h. tuskin kahdella saa aikaan sellaisia promilleja ettei voisi ajaa.

Olit mun mielestä tyhmä ja hullu kun ajoit jos veressä on yhtään alkoholia. Mulla itselläni on nollatoleranssi tuon suhteen eli metriäkään en aja jos mittari nousee yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Mun mielestä erittäin fiksua varmistaa asia, eikä arvailla, että onko vaiko eikö ajokunnossa :)

Mä en vaan nousis sellaisen kuskin kyytiin joka puhaltaa 0,4

No, laskussa se oli kun vikasta kaljasta oli kumminkin reippaasti yli tunti, ei ollu mikään ryyppy olo... Ainakaan paljoo :D

Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Mun mielestä erittäin fiksua varmistaa asia, eikä arvailla, että onko vaiko eikö ajokunnossa :)

Mä en vaan nousis sellaisen kuskin kyytiin joka puhaltaa 0,4

No, laskussa se oli kun vikasta kaljasta oli kumminkin reippaasti yli tunti, ei ollu mikään ryyppy olo... Ainakaan paljoo :D

Nii, ainakaan paljoo ! Mä oon tehnyt joskus koemielessä niin et kaljan jälkeen puhallan alkometriin ja mietin että lähtisinkö rattiin. Esim kun mulla oli se 0.5 niin olin aika humalassa. Ei puhettakaan et ajaisin pian.

Yhteistyössä