M
Martsuli
Vieras
Joakus olin kavereiden kanssa viettämässä iltaa ja olin alottanu juomaan olutta jo autontakapenkillä kun kuskin pitikin lähteä kotiin ja siinä olis sitten poliisit kaupan pihalla ja päätin että no perkule mä alan kuskiks ja sanoin kavereille että viekääs mut tohon kaupan pihalle. Kaverit siinä äimisteli että "et kai sä mee noille poliiseillle sanomaan että sä kuskina meinaat olla"
No tottakai menin puhalluttamaan itteni kun olin kaks kaljaa juonu pikkuhiljaa siinä ja meinasin että uskaltaako lähtee ja näytti 0.4 ja poliisit sano että voi alkaa kuskaamaan.
Ihmettelin sitä että meinasko ne mun kaverit ihan oikeesti että olisin kännissä lähteny niitä kuskailemaan ympäri kaupunkia
Mä en todellakaan haluais kenenkään kuolemista kontolleni siks että ajelin kännissä :ashamed: Ilmeisesti heitä se ei olis haitannu... Eipä oo mua kauheesti kuskiks pyydetty ku vaadin turvavöitä pitämään just sen takia jos jotain sattuu. Hulluja ne on...
Ihmettelin sitä että meinasko ne mun kaverit ihan oikeesti että olisin kännissä lähteny niitä kuskailemaan ympäri kaupunkia