Olinko mä vähän tyhmä....? (kilahdin miehelle)

• Viestiketjun aloittaja mauku
  • Ensimmäinen viesti
mauku
Lyhyesti... mä tein päättötyötäni korvatulpat korvilla. Mies alkoi tekemään pizzaa. Tiesi että mulla on hirveä nälkäkin. No, oottelin koko ajan että milloin tulee hihkasemaan että saa tulla syömään. Eihän se tullu vaan istui lasten kanssa syömään uunituoretta pizzaa, ei sanaakaan mulle et sais tul syömään.
Sit ku ne oli tyytyväisinä vatat täynnä ni itkuhan multa pääs ku ei mua pyydetty perheen kans syömää, ja sit ei enää antanu luonto periks men syömään...

Ammattilainen
No, olet tyhmä kun kilahdit. Mies varmaan ajatteli sun parasta, että saat tehdä rauhassa sitä päättötyötäs. Tuskin se sitä ilkeyttään teki.. Vai söiks ne kaiken pizzan?

tissipapu
Alkuperäinen kirjoittaja mauku:
Lyhyesti... mä tein päättötyötäni korvatulpat korvilla. Mies alkoi tekemään pizzaa. Tiesi että mulla on hirveä nälkäkin. No, oottelin koko ajan että milloin tulee hihkasemaan että saa tulla syömään. Eihän se tullu vaan istui lasten kanssa syömään uunituoretta pizzaa, ei sanaakaan mulle et sais tul syömään.
Sit ku ne oli tyytyväisinä vatat täynnä ni itkuhan multa pääs ku ei mua pyydetty perheen kans syömää, ja sit ei enää antanu luonto periks men syömään...
Olisko sulla verensokeri päässyt hujahtamaan pikkusen liian alas. Toivottavasti nyt olet saanut jo syödäksesi. Eli joo, turhasta kilahdit mutta sellaista sattuu.

ap
Siis mä en tajua itekään... vähänkö olin tyh-mä. Mua vit*tti se ettei voineet pyytää mua syömään niiden kanssa, ihanku se pizza nyt olis mikrotettuna jotenkin pilalla.... voi elämä.

hmm
Kyllä mä uskon että oisin itekin suuttunu... etenkin siis jos mies tiesi että sulla oli kauhee nälkä...
Mä oon muutenkin kiukkunen nälkäisenä. Voin kuvitella miten odotit ja odotit ja tavallaan vähän meni keskittyminen siihenkin ja sitten kaikki olikin jo syöneet, kyllä mä oisin varmaan suuttunu myös.

..
No kilahdit turhasta :D Nyt pois päättiksen äärestä ja verensokeria ylös. Ja pyydä anteeks mieheltäs ;) Fiksu mies sulla, ajatteli että hän hoitaa lapset, saat rauhassa tehdä päättötyötä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis mä en tajua itekään... vähänkö olin tyh-mä. Mua vit*tti se ettei voineet pyytää mua syömään niiden kanssa, ihanku se pizza nyt olis mikrotettuna jotenkin pilalla.... voi elämä.
Et tyhmä vaan ylistressaantunu! :hug: Voimia ja jaksamista - nyt kiitos kaunis miehelle ja syömään.

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiko:
Nooh, eikö jokainen nainen ole hieman tuon tapainen..... :saint: Tai sitten meitä on vain kaksi :D :wave:
Mä olen raskaana ihan tuollainen mutta näin "normaalitilassa" olisin varmaan ymmärtänyt että mies ajatteli vain minun työrauhaani. :)
Voi vitsi, raskaana olin tosi paha ^^''' Vaikka ei ollut syytä, yleensä sitten illalla pyysin anteeksi.. : )

Oli tuo vähän tyhmä syy kilahtaa, mutta sellaista sattuu. Nyt kipinkapin pyytämään mieheltä anteeksi. Seuraavalla kerralla voit vaikka kysäistä puolen tunnin päästä että onko pitsa jo valmista tai sanoa että pyydätkö mua syömään sitten kun alotatte. Elämä jatkuu.

Yhteistyössä