Olinko liian ankara miehelle ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MarieHos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MarieHos

Aktiivinen jäsen
17.03.2011
7 390
2
36
Espoo
Ukkelin nakkina on ollu tänää laittaa tiskikone pyöriin. No ei ollu sitä vielä äsken tehnyt kun pelasi pokeria koko illan. Äsken sitten sanoin, että ennenkun tulee sänkyyn, niin ne tiskit olis vielä laitettavana......

Olinkohan liian ankara sille, kun vielä tähän aikaan käskin täyttää sen tiskikoneen, jotta aamulla sen voi vaan painaa päälle?
Mies on tän viikkoo kotona ja se olis mun aamu huomenna herää lasten kanssa ja olis muuten jääny tiskauskin jälleen mulle.

Nyt on ihan pakko kysyä, että miksi ette laita astioita suoraan koneeseen ruokailun jälkeen? Meillä ainakin jokainen laittaa astiansa koneeseen heti käytön jälkeen, niin ei kenenkään tarvitse erikseen niitä sinne kerralla kasata.

[QUOTE="vieras";24672678]Nyt on ihan pakko kysyä, että miksi ette laita astioita suoraan koneeseen ruokailun jälkeen? Meillä ainakin jokainen laittaa astiansa koneeseen heti käytön jälkeen, niin ei kenenkään tarvitse erikseen niitä sinne kerralla kasata.[/QUOTE]

Onhan se aina ajatuksessa, mutta sille tasolle sitten jää :whistle:

Kokemuksesta tiedän, että astiat eivät karkaa, vaikka ne unohtaisi laittaa koneeseen. (haista voivat, mutta se on eri juttu)

Mitä merkitystä -ja milloin- tulee olemaan sillä seikalla laitettiinko lautaset koneeseen 20.9.2011 vaiko 21.9.2011?

[QUOTE="vieras";24672701]Kokemuksesta tiedän, että astiat eivät karkaa, vaikka ne unohtaisi laittaa koneeseen. (haista voivat, mutta se on eri juttu)

Mitä merkitystä -ja milloin- tulee olemaan sillä seikalla laitettiinko lautaset koneeseen 20.9.2011 vaiko 21.9.2011?[/QUOTE]

Ei mitään. :-D

konetiskitabletit on huonoja... vaahtoavat ihan liikaa. Naapurille tuli vesivahinko kun vaahto tuli alle vuoden vanhan astianpesukoneen tiivisteiden välistä... Onnex firma korvasi. Ite testasin samoja nappeja ja kun avasin pesukoneen kesken pesun katsoakseni,niin vaahtoa oli yläkoriin asti. Joku fiba noissa on...ja astiat jäi haisemaan pesuaineelle. Mulla ihan uusi kone,joten huuhtelut/pesut pelaa...

konetiskitabletit on huonoja... vaahtoavat ihan liikaa. Naapurille tuli vesivahinko kun vaahto tuli alle vuoden vanhan astianpesukoneen tiivisteiden välistä... Onnex firma korvasi. Ite testasin samoja nappeja ja kun avasin pesukoneen kesken pesun katsoakseni,niin vaahtoa oli yläkoriin asti. Joku fiba noissa on...ja astiat jäi haisemaan pesuaineelle. Mulla ihan uusi kone,joten huuhtelut/pesut pelaa...
Kyllä täällä toimii moitteettomasti, parempi kuin muut tabletit ja jauheet.