H
huh apua
Vieras
Naapuri hommas jokuaika sit semmosen ison koiran. Tai siis se on nyt kasvanut ISOKSI. Noin metrin korkunen tolleen neljällä jalalla seistessään.
(rotua en muista) ja äsken se sit vaan nousi tuosta niitten tekemän aidan yli tohon meidän pihalle.
Tuo aita on siis tosiaan liian matala tonkokoselle koiralle!!! Kun se pidetään irti tossa takapihalla. Kiva kun mulla kissat usen narussa tossa pihalla ja vaikka valvon niin aika nopeeta se pääsee. ja voi kyllä huonosti käydä.
Kun hätyytin sitä pois. Saakutti muris vaan!!!
Suunnitelmissa rakentaa noin 2m korkea aita, tohon pihalle kissoja varten. Mutta saan kyllä aika tukevan rakentaa että tota koiraa pidättelee jos kissat siellä näkee. :O SIIS KYSE RIVITALOSTOSTA.
Eläin rakkaana ihmisenä en haluaisi niuhottaa. Mutta omat lemmikit etusialla.
Mitähän laki sanoo jos se tosta hyökkää aidan yli? esim, jos olen kissojen kanssa pihalla. tai kissat omassa aitauksessaan?
(rotua en muista) ja äsken se sit vaan nousi tuosta niitten tekemän aidan yli tohon meidän pihalle.
Suunnitelmissa rakentaa noin 2m korkea aita, tohon pihalle kissoja varten. Mutta saan kyllä aika tukevan rakentaa että tota koiraa pidättelee jos kissat siellä näkee. :O SIIS KYSE RIVITALOSTOSTA.
Eläin rakkaana ihmisenä en haluaisi niuhottaa. Mutta omat lemmikit etusialla.
Mitähän laki sanoo jos se tosta hyökkää aidan yli? esim, jos olen kissojen kanssa pihalla. tai kissat omassa aitauksessaan?