olin reissussa, vaimo otti lävistyksen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan helkkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, se on kaamean näköistä, jos nuorella naisella on naama ihan täynnä lävistyksiä. Korvat ok. nenälävistys ok. Mutta jos niitä on em. paikkojen lisäksi tuupattu kulmiin, huuliin, silmien väliin jne. niin se on aivan liikaa.

Itselläni on ollut nuorena lävistyksiä korvissa, nenässä ja huulessa. Olin varmaan jo jotain 25-v. kun otin lävistyksen kieleeni, tykkäsin siitä, mutta mulle alkoi kielen alle kasvaa arpikudosta, niin se oli pakko ottaa pois.

Nenäni ajattelin rei'ittää uusiksi ja laittaa siihen sitten sellaisen pienen napin.

Mitä eriskummallista tuossa on? Eiköhän nykyään nuorten ja teinien keskuudessa valtaosalla ole lävistyksiä ja tatuointeja on vanhemmillakin mammoilla lähes jokaisella.
Jokseenkin noloa, että joku vielä kuvittelee olevansa persoonallinen ja erituinen siksi, että on jotain typeriä koruja naamassa...

Eriskummallisuus meissä ei rajotu pelkästään lävistyksiin ja tatuointeihin ;). Meillä näkyy vaatetuksessa, musiikissa ja sisustuksessa ja myös elokuvissa, mitä katotaan. Haha, mitä noloa tässä on?? Mä en nolostu muutenkaan ylipäätään mistään ja enkä tunne kovin paljoo häpeetä mistään, mistä nää perus piiperoiset on heti, että voi vitsi, kun on noloo hei. Joistain asioista tulee elämäntapa ja sydämen asia, oon katsos sinut itteni kanssa. Heh, taitaa sulla joku hiertää jossain liikaa :LOL:. Oon mä aika persoonallinen tapaus ja mieheni myös ja niin olet säkin, moni muu ihminen myös :whistle:.

• Tykkää
Reactions: Peyote
Eniten kauhistuttaa huulilävistykset. Tekee niin helkutin höpöä ikenille ja hampaille.
lip-piercing-recession.jpg

Oletkohan ihan toivoton tapaus?

"Älkää käsittäkö väärin, ymmärrän kyllä että se (lävistykset) on jonkun tyyli ja voi olla hyväkin tyyli. En vain itselleni välittäisi. Siis anteeksi hyi."

Älkää käsittäkö väärin, ymmärrän kyllä, että se (lävistykset) on jonkun tyyli, ja voi olla hyväkin tyyli. En vain itselleni välittäisi. Siis anteeksi, hyi.

Esimerkkini lause on helpompi lukea, koska se on rytmitetty oikein.

Kyllä sinä onnistut vielä. Tsemppiä!:)
Ei ennen sanaa ja tarvitse pilkkua. Oikeinkirjoituksen opettelu olisi sinullekkin paikallaan. Mielestäni Peyoten kirjoitustyyli ei ole kovin vaikeaa luettavaa, vaikka ei äidinkielellisesti olekaan oikein. Mielummin piste välissä kuin ei mitään.

Ei ennen sanaa ja tarvitse pilkkua. Oikeinkirjoituksen opettelu olisi sinullekkin paikallaan. Mielestäni Peyoten kirjoitustyyli ei ole kovin vaikeaa luettavaa, vaikka ei äidinkielellisesti olekaan oikein. Mielummin piste välissä kuin ei mitään.
Heh, en tosiaan ole kovin oikeinkirjoituksen perään kun tänne kirjoittelen. Tää vieras tuli muuttaneeksi noilla korjailuillaan lauseiden merkitystäkin, etenkin tuo viimeinen lause. Pyysin siinä "hyitä" anteeksi, enkä lisännyt sitä vain anteeksipyynnön jälkeen.

• Tykkää
Reactions: Tyttönen93

Yhteistyössä