Olin Mikkelissä tänään päivän shoppailemassa ja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iines
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iines

Vieras
pistin merkille palvelun, mitä sain.Mielettömän ystävällisiä ihmisiä!! Olen etelä-pohjanmaalta ja kävin Mikkelissä ensimmäistä kertaa.Vietin päivän kaupungilla, ei täälläpäin saa tuollaista palvelua.Info-kirjakaupassa myyjä jutteli vartin verran lukemistaan kirjoista(olen itse innokas lukija), dresmannissa myyjä pyysi näyttämään pankkikorttini uudestaan, kun oli niin upea ja hänen mielestään erikoinen.Ja juttua piisasi.(siinä poikani kuva) ym ym..nämä olivat vain pari esimerkkiä.Sisareni tiesi kertoa, että savossa ihmiset ovat puheliaita ja ystävällisiä.Päivästä jäi hyvä mieli, ja tulen mielelläni kaupunkiin helmikuussa uudestaan!!

Onhan täällä!!!! Pääasiassa leppoisia ja ystävällisiä ihmisiä.... mut mahtuuhan sitä joukkoon muutakin sorttia. Mut kiva kun viihdyit ja tervetulloo siis uudestaan!

Oma pikavisiittini Mikkelissä (6kk) ja mieleen jäi juurikin tuo palvelualttius ja ystävällisyys. Sellaista mukavaa pikkukaupunkimeininkiä, vailla turhaa häsäämistä. :)
Sen sijaan ystäviä tuolta ajalta ei jäänyt, vaikka sosiaalinen olenkin. Jännä juttu, että vieraanavaraiseen ja mukavaan porukkaan ei koskaan päässyt sisälle.

Yhteistyössä