Olin kahdeksan tuntia töissä, tulin kotiin, laitoin taaperon katsomaan videoita ja nyt istun koneella

• Viestiketjun aloittaja väsy äiti
  • Ensimmäinen viesti
niin
Lapsi hoidossa 9 h, minä töissä. Kävellen kotiin ja sitten ruoanlaittoa ja pikkukakkosen katselua. Väsyttää.Kohta iltapalaa laittamaan,suihkuun ja nukkumaan. Siinähän nuo illat menee!

Kaikki hajoaa käsiin
Samoja juttuja täällä. Jo kotiinpäin ajaessa tuntui että pää hajoaa totaalisesti, etten vain enää jaksa. Kotiin tullessa kävi viimeinen niitti ja pillahdin hysteeriseen itkuun. Puol tuntia sitä kesti ennenkuin sain kerättyä itteni ruuan laittoon. Voisin mennä jo nukkumaan ja nukkua niin ettei tarttis enää koskaan herätä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikki hajoaa käsiin:
Samoja juttuja täällä. Jo kotiinpäin ajaessa tuntui että pää hajoaa totaalisesti, etten vain enää jaksa. Kotiin tullessa kävi viimeinen niitti ja pillahdin hysteeriseen itkuun. Puol tuntia sitä kesti ennenkuin sain kerättyä itteni ruuan laittoon. Voisin mennä jo nukkumaan ja nukkua niin ettei tarttis enää koskaan herätä.
höh. Noita tunteita on varmaan kaikilla vanhemmilla. Ei kukaan varoita että työtä on 30 vuotta sitten eikä vapaahetkeä ollenkaan. Puhutaan vain vauva-ajasta...

hei
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikki hajoaa käsiin:
Haleja! Asiat järjestyy!! Onneksi mennä kevättä kohti ja illat valostuu ja talviväsymys alkaa helpottaa!!!

Kaikki hajoaa käsiin
Kiitos lohdutuksesta. Nyt vaan tuntuu että aivan kaikki mun elämässä menee huonompaan eikä mikään riitä vaikka mitä koetan tehdä. En jaksa enää pinnistää, tuntuu oikeesti että kohta menetän mielenterveyteni. Työkäänei tunnu enää "omalta", tekisi mieli jäädä vuoden sairaslomalle burnoutin takia jos vaan pystyis. :(

Yhteistyössä